-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо ( чверть куряча, кури, філе куряче, печінка куряча)
Завершена
137 707.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 688.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 688.53 UAH
Номер:
ecda1f18f8384b9891f7162eb0ae27a8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-06-06-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2019 00:00
Період моніторингу:
06.06.2019 13:05 - 28.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
06.06.2019 № 108
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.06.2019 № 108
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-04-03-001602-b 03.04.2019 Державний професійно-технічний заклад «Криворізький центр професійної освіти робітничих кадрів торгівлі та ресторанного сервісу» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, Договір від 18.04.2019 №19, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що закупівля м’яса відсутня в річному плані (додатку до річного плану) закупівель Замовника.
Замовником допущено порушення планування закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень:
27.06.2019 14:43 - 13.07.2019 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2019 14:43
Запити/Пояснення
Номер:
f9d3ec29af7b431e9abed5832b64accd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2019 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-03-001602-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що процедура закупівлі м’яса відсутня в річному плані закупівель Замовника, що суперечить вимогам частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому Замовником не внесено процедуру закупівлі м’яса до річного плану?
2. Згідно з частиною 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо у 2019 році було проведено 2 закупівлі UA-2019-01-16-000554-c та UA-2019-04-03-001602-b загальною очікуваною вартістю – 291 038,06, що перевищує встановлені межі частиною 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому Замовником не обрано процедуру закупівлі у відповідності до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» - «відкриті торги»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
23d5367e5e41478ea2ed9464a2734feb
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.06.2019 15:56
Опис:
Східного офісу Держаудитслужби
(Дніпропетровстка обл.)
Про надання пояснення на запит
по закупівлі м’яса
«ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо»
(інформацію опубліковано в електронній
системі закупівель Prozorro
за номером ID: UA-2019-04-03-001602-b)
Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини (вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень) замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Так, 06.02.2019 р. між Замовником: ДПТНЗ «Криворізький центр професійної освіти робітничих кадрів торгівлі та ресторанного сервісу» та Постачальником: ТОВ «Зоряна» укладено Договір №16 від 06.02.2019р., сума якого становить 142 500,00грн. (сто сорок дві тисячі п’ятсот грн.00 коп.) без ПДВ.
02.04.2019р. між Замовником: ДПТНЗ «Криворізький центр професійної освіти робітничих кадрів торгівлі та ресторанного сервісу» та Постачальником: ТОВ «Зоряна» укладено Додаткову угоду Про розірвання Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 16 від 06 лютого 2019р., якою сторони узгодили, що договір зменшено на суму 126 875,94 грн., сума договору становить 15 624,06грн.
Дотримуюсь порядку і строків, визначених ст.. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовникомбула оприлюдненався інформація про закупівлю, зокрема звіт про укладення та розірвання Договору.
Щодо незастосування процедури «відкриті торги» відповідно до ст.. 12 Закону слід зауважити, що Замовник здійснив процедури закупівлі, передбачені абзацем 3 частини 1 статті 2 Закону, враховуючи вартість предмета закупівлі (142 500,00грн.)
Згідно статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до річного плану очікувана вартість предмета закупівлі визначена на рівні 150 000грн. В зв’язку з розірванням договору № 16 від 06.02.2019р., залишок за яким становить 15 624,06грн., було прийняте рішення про поновлення процедури закупівлі через електронну систему предмета закупівлі на суму 137 707,00грн. Тобто загальна вартість предмета закупівлі не перевищує 200 000грн. та становить 153 331,06грн., що не суперечить вимогам ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Голова тендерного комітету Згода Л.В.
Секретар тендерного комітету Горбачова Т.С.