-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря
Торги відмінено
300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 6 000.00 UAH
Номер:
956e2be3a5d74994a507f8e0371c2009
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-18-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2019 00:00
Період моніторингу:
22.04.2019 12:05 - 17.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2019 №21
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.04.2019 №21
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-03-29-001210-a 29.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Управління праці та соціального захисту населення Піщанської районної державної адміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Пансіонат з лікуванням «АІФА», повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником не накладено електронний цифровий підпис на форму річного плану закупівлі ID: UA-P-2019-03-28-001391-с та на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-03-29-001210-а, чим порушено вимоги абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі-Наказ).
Період усунення порушень:
25.04.2019 12:02 - 15.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2019 12:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
процедура закупівлі послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря відмінена у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до п.2 ч.1 ст.313У "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту:
25.04.2019 17:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
26.04.2019 09:34