• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

бензин, дизельне паливо

Завершена

823 822.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 119.11 UAH
Номер: fc6aba7c7f504786ae15d23585f8f7b4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-28-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 28.03.2019 14:39 - 23.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 27.03.2019 № 13 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області – начальник відділу контролю органів влади, оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів В. ДЗЮБЛЮК Додаток Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2019-03-05-001852-b 05.03.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, valya.prozorro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктом 16 пункту 6 та пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були такі питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, аналіз відповідності тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: Річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Відділом освіти Кам'янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області (далі – Замовник) оприлюднено оголошення за № UA-2019-03-05-001852-b щодо закупівлі бензину А-95, бензину А-92, дизельного палива за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 823 822,08 грн. За результатами моніторингу встановлено, що предмет зазначеної закупівлі Замовником визначено відповідно до вимог Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок №454). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено, що річний план закупівель на 2019 рік щодо проведення зазначеної закупівлі за номером ID: UA-P-2019-03-05-006354-a оприлюднено Замовником відповідно до вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон). Порушень законодавства у сфері закупівель на етапі планування не встановлено. Відповідно до частини першої статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. За результатами моніторингу встановлено, що ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» (ЄДРПОУ 42005671) 11 березня 2019 о 10:23 звернулося до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, зазначена вимога автоматично була оприлюднена в електронній системі закупівель. Відповідь на вказану вимогу Замовником було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 22 березня 2019 о 14:34, тобто на 9 робочий день з дня оприлюднення вимоги. Таким чином, Замовником порушено вимогу частини першої статті 23 Закону в частині ненадання протягом трьох робочих днів роз’яснення на звернення. За результатами аналізу тендерної документації оприлюдненої Замовником порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 28.03.2019 16:58 - 16.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 28.03.2019 16:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Стосовно проведеного моніторингу № UA-M-2019-03-28-000075 та оприлюдненого Вами висновку від 28.03.2019 року, повідомляємо наступне: 1. Стосовно надання відповіді за роз’ясненнями на запит: 11.03.2019 року, було задано питання (запит) юридичної фірми ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП". Так, відповідно до ч. 1 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон), Замовник повинен надати роз’яснення на задане питання (запит) протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та оприлюднити відповідь відповідно до статті 10 цього Закону. Станом на 22.03.2019 року Замовником не було надано відповідь на задане та оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу питання(запит). Також повідомляємо Вас, що відповідно до абз. 3 ч.2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електроною системою не менше як на 7 днів. Замовником, відповідно до вимог абз. 3 ч.2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі», було продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 7 днів та надано відповідь юридичній фірмі ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП". (копія протоколу додається). Тому Замовник не вбачає жодних порушень статті 38 ЗУ «Про публічні закупівлі», та не бачить причин для відміни процедури відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин, дизельне паливо)». Зауваження до оформлення процедури закупівлі, які не враховані тендерним комітетом та були виявленні працівниками Держаудитслужби України під час аналізу інформації, яка розміщена у інформаційно – телекомунікаційній системі PROZORRO, у майбутньому будуть враховані під час проведення процедур закупівель.
Дата публікації звіту: 04.04.2019 15:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Ні
Опис: Порушення викладене у висновку не усунуто
Дата публікації: 05.04.2019 11:17