-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко пастеризоване
Річний план закупівель
Завершена
418 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 090.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 090.00 UAH
Номер:
55d3cf11c63242c9aa39138e41e5824a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-30-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2019 00:00
Період моніторингу:
30.07.2019 16:47 - 21.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
Від 30.07.2019 № 50
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о начальника управління Т.НОВІКОВА
Додаток
до наказу управління
від 30.07.2019 № 50
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальне підприємство "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" UA-2019-03-11-000301-с 11.03.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції встановлено порушення Замовником пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмета закупівлі, порядку оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) комунального підприємства «Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс «Перлина Донеччини» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника выд 11.03.2019 № 39, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Наш продукт плюс» (далі – ТОВ «Наш продукт плюс»), протокол засідання тендерного комітету замовника від 01.04.2019 № 59, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 22.04.2019 № 44/4.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме:
-пункт 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження про відсутність підстави, передбачених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якої міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Наш продукт плюс» установлено її невідповідність тендерної документації Замовника, а саме:
- копія договору оренди нерухомого майна № 21/02 КРАМ від 21.02.2016, який підтверджує наявність у учасника власних та/або орендованих складських приміщень, пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, відсутня інформація щодо оснащення орендованого нежитлового приміщення технічними можливостями підтримання температурного режиму від – 18 оС до 0 оС та від 0 оС до +5 оС, відповідно до умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються, що не відповідає умовам пункту 1.1 частини 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовника;
-копія договору оренди № 011214ТС від 01.12.2014, який є правовстановлюючим документом на власний та/або орендований транспорт, що призначений для перевезення продуктів харчування, не містить акта прийому-передачі, який згідно пункту 2.1 договору є невід’ємною його частиною, що не відповідає умовам пункту 1.2 частини 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовника;
-відсутній сканований з оригіналу лист – підтвердження на оренду нежитлового приміщення (складу) на 2019 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця/громадянина (орендодавця), що не відповідає умовам пункту 1.1 частини 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовника;
- довідки з банків, у яких обслуговується учасник про наявність відкритих рахунків, видані більше ніж 10-денної давнини по відношенню до дати розкриття пропозиції конкурсних торгів (27.03.2019), що не відповідає умовам пункту 3 розділу 3 тендерної документації Замовника;
-відсутня довідка з банку, у якому обслуговується учасник про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, виданої не більше ніж 10-денної давнини по відношенню до дати розкриття пропозиції конкурсних торгів, що не відповідає умовам пункту 3 розділу 3 тендерної документації Замовника;
-відсутня копія Погодження відповідного територіального органу Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на постачання учасником харчових продуктів та продовольчої сировини на 2019 рік в відповідні заклади Донецької області, що не відповідає умовам пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Наш продукт плюс», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю товарів від 22.04.2019 № 44/04 на суму 398 890 гривень з ПДВ.
Інформація, викладена у зверненні громадської організації, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі, підтвердилася частково.
Період усунення порушень:
06.08.2019 17:28 - 21.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2019 17:28