• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Яйця курячі І категорії

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Номер: 4ce0ac6005b94340bdf5220ae3a05949
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-06-06-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 06.06.2019 16:51 - 28.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.06.2019 №93 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2019 №93 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-26-001300-b 26.02.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 804-80-81, olgakolodcak@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, укладення договору закупівлі та додаткової угоди – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильність формування тендерної документації, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, укладення договору закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками до нього (UA-P-2019-02-21-001408-b); тендерна документація затвердження рішенням тендерного комітету від 26.02.2019 протокол № 28, протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.04.2019, протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.04.2019, протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.04.2019, тендерна пропозиція ТОВ Агрофірма «Ватра», тендерна пропозиція ТОВ «Продукти для всіх», повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2019, договір закупівлі від 23.04.2019 № 17, додаткова угода від 23.04.2019 № 1, пояснення Замовника в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro». За результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у пункті 2 Додатку 2 тендерної документації Замовник визначив вимогу про надання переможцем торгів інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, однак дана інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (https:corruptinfo.nazk.gov.ua). Також моніторингом встановлено, що учасником-переможцем торгів ТОВ «Продукти для всіх» на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у своїй тендерні пропозиції надав декларацію виробника від 28.01.2019 № 356, в якій товароотримувачем зазначається ТОВ «Овотрейд-Захід», що не відповідає вимогам підпункту 2.2 пункту 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Продукти для всіх» та уклав договір закупівлі із зазначеним учасником вартістю 360 000,0 гривень. Відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень: 27.06.2019 16:45 - 13.07.2019 00:00
Дата публікації висновку: 27.06.2019 16:45

Запити/Пояснення