-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Природний газ (2 лота)
Лот 1: пункт споживання, обладнаний вузлами обліку з коректором; Лот 2: пункт споживання, обладнаний вузлами обліку без коректора
Завершена
2 696 536.34
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 288.38 UAH
мін. крок: 0% або 288.38 UAH
Номер:
96369963a6584e90b4a78b58bd9c2497
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-25-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2019 00:00
Період моніторингу:
25.02.2019 10:29 - 20.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2019 Одеса № 56
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 21.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.02.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2019 № 56
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-23-002642-b 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-01-21-000959-b 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-02-20-000245-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-02-08-001311-a 08.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.
5. UA-2019-02-19-000479-c 19.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-12-001206-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Федоряка В.В.
7. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-01-10-000213-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
9. UA-2019-01-22-002536-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
10. UA-2019-01-22-002530-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
11. UA-2019-01-23-001973-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
12. UA-2019-01-23-002549-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
13. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
14. UA-2019-02-05-002380-b 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
15. UA-2019-01-28-000313-c 28.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення норми пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами проведеного моніторингу питань відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про її проведення та відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Комунального закладу «Біляївська центральна районна лікарня» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію замовника в частині відповідності її вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерні пропозиції учасників ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» (код згідно з ЄДРПОУ 39869593), ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» (код згідно з ЄДРПОУ 39525257) та ТОВ «Паливторг» (код згідно з ЄДРПОУ 40220890), протокол засідання тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції учасника від 20.02.2019 № 23, протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця від 26.02.2019 № 26.
За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 Закону під час закупівлі вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону згідно із законодавством, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
Період усунення порушень:
27.02.2019 16:00 - 15.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2019 16:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Обгрунтування
Дата публікації звіту:
11.03.2019 09:33
Запити/Пояснення
Номер:
dfd959a91d7a4f7a849b238a8dd50e7f
Назва:
Заперечення щодо висновку.
Дата опублікування:
01.03.2019 09:52
Опис:
Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. із змінами (далі – Закон) встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам. Згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно з абзацом третім частини третьої статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Таким чином, тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
Разом з тим, оскільки згідно з пунктом третім частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо зокрема наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 цього Закону, тендерний комітет або уповноважена особа під час розгляду тендерних пропозицій має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
При цьому для переможця процедури закупівлі замовником визначається та указується у тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених відповідними пунктами частини першої та другої статті 17 Закону (крім документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах) за визначеною законодавством формою документів, які містять відповідну інформацію, передбачену статтею 17 Закону, видані уповноваженими на це органами.
Крім того, абзацом другим частини третьої статті 17 Закону встановлено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону.
Згідно з частиною третьою статті 32 Закону у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Номер:
be1c561cee094aaf9ecc28e0beacb915
Назва:
Роз'яснення змісту висновку
Дата опублікування:
06.03.2019 16:42
Опис:
Південний офіс Держаудитслужби розглянув звернення комунального закладу «Біляївська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) щодо роз’яснення змісту висновку та повідомляє наступне. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Замовником, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону у пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації встановлені вимоги щодо надання переможцем документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, а саме: надання інформацій в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення та учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.