-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція мереж зовнішнього освітлення на вул.Конякіна в м.Луцьку
Завершена
4 080 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 400.00 UAH
Номер:
5cf513f1cf99435594a5d8e707286af7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-09-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2019 00:00
Період моніторингу:
09.04.2019 16:11 - 02.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.04.2019 № 10-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 08.04.2019 №10-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-17-000435-с від 17.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ПП Інтеренергоінвест за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ПП Інтеренергоінвест за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Період усунення порушень:
24.04.2019 11:38 - 14.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2019 11:38
Запити/Пояснення
Номер:
f6cc733924c74eb1b6bd75ee6bdefa55
Назва:
Щодо надання роз'яснення
Дата опублікування:
06.05.2019 15:38
Опис:
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи положення Закону, Виконавчим комітетом Луцької міської ради (далі – Замовник) правомірно внесено вимогу в тендерну документацію про надання переможцем торгів за результатами електронного аукціону (або якщо він став таким у зв’язку з відхиленням учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною), повторно протягом двох робочих днів (від дати аукціону, або публікації інформації про відхилення учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною) розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Таку вимогу було передбачено Замовником для об’єктивного розгляду тендерних пропозицій, перевірки відповідності об’ємів та кількості людино-годин, зазначених у тендерній пропозиції вимогам тендерної документації. Крім того, учасники торгів не звертались через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Також, незрозумілим лишається виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі, від 24.04.2019 року, адже є висновок від 27.02.219 щодо закупівлі UA-2019-01-17-000155-a, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерних пропозицій ПП Інтеренергоінвест, ТОВ ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ, ТОВ Західтехноресурс – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Отже, враховуючи два різні аналізи за результатами моніторингу закупівель (підстави відхилення учасників однакові у двох закупівлях) просимо роз'яснити порядок виконання п.3 ч.2 Висновку про результати моніторингу закупівлі, від 24.04.2019 року.