• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

СРV ДК 021:2015 – 37310000-4 – Музичні інструменти (Музичні інструменти)

Завершена

1 613 973.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 069.87 UAH
Номер: e889553b8e7b4e48aeaf8c85f1ca372d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-11-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.04.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 11.04.2019 17:19 - 04.05.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 11.04.2019 № 50 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 37310000-4 - Музичні інструменти (Музичні інструменти), яка проводиться Департаментом культури і туризму Запорізької міської ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Г.ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 279-60-04, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація. Порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 16.04.2019 14:04 - 20.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 16.04.2019 14:04