• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Централізоване опалення

Завершена

458 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 14c5bd61c3f24a93a21875bb4192ff36
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-22-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.05.2019 17:16 - 15.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2019 № 103 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається). 2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 21.05.2019 № 103 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2019-03-26-000404-с 26.03.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 241-37-36, zabolotnyajulia@email.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці підстав для проведення переговорної процедури закупівлі встановлено порушення ч. 2 ст. 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю, встановлено порушення ч. 1 ст. 10 та ч. 3 ст. 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, оприлюдненні інформації про закупівлю, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2019, протокол засідання тендерного комітету від 01.04.2019 № 4, договір про закупівлю від 22.04.2019 № 8. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з повідомленням про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) Замовником, на підставі п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону, проведено переговорну процедуру закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції. Відповідно до ч. 3 ст. 35 Закону повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та повинно містити, зокрема обґрунтування застосування переговорної процедури. При цьому, п. 14 вищезазначеного повідомлення не містить обґрунтувань, застосування переговорної процедури, чим порушено вимоги п. 1 наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ № 490). Крім того, Замовнику через електронну систему закупівель, надіслано запит про надання пояснень щодо обґрунтування застосування переговорної процедури. Проте, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вищезазначеного запиту пояснень не надано. Виходячи з вищевикладеного, порушені Замовником вимоги п. 1 Наказу № 490, призводить до необґрунтованого застосування переговорної процедури передбаченої п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону. Крім того, протоколом засідання тендерного комітету від 01.04.2019 № 4 переможцем торгів визнано КП «Баришківтепломережа» та прийнято рішення про укладання договору про закупівлю теплопостачання. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 10.04.2019, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 та ч. 3 ст. 35 Закону, оскільки повідомлення про намір укласти договір оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про визнання переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 31.05.2019 14:55 - 15.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 31.05.2019 14:55

Запити/Пояснення