• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

М'ясо

М'ясо

Завершена

598 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 308.00 UAH
Номер: 8af1b09b25724401b96d2a3fae00e73b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-10-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.05.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 10.05.2019 15:09 - 05.06.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.05.2019 №27 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Г.ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 10.05.2019 №27 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2019-03-05-001490-b від 05.03.2019 - інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 824-74-97, 0909oksana@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті тендерних пропозицій, розгляді тендерної пропозиції ФОП Олійника Р.Я, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітенту від 05.03.2019, пропозицію ФОП Олійника Р.Я., протокол розгляду тендерної пропозиції ФОП Олійника Р.Я. від 28.03.2019, повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2019, договір про закупівлю від 12.04.2019 № 444.
Період усунення порушень: 22.05.2019 14:25 - 30.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2019 14:25