-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі (ікра кабачкова, квасоля в Томатном пюре(пасті), огірки консервовані, сухофрукта, томати консервовані, Томатне пюре(паста), Фрукти консервовані (повидло)
вимоги до закупівлі визначені тендерною документацією
Торги не відбулися
356 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 780.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 780.75 UAH
Номер:
0dea4fad22384486b45f79f1494fdc0e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-05-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2019 00:00
Період моніторингу:
05.04.2019 12:04 - 01.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
04.04.2019 №47
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2019-03-12-001289-a, ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (ікра кабачкова, квасоля в томатному пюре (пасті), огірки консервовані, сухофрукта, томати консервовані, томатне пюре (паста), фрукти консервовані (повидло), яка проводиться Комунальною установою «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Г. ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами того, що тендерна пропозиція - ФОП Зіборової Т.В. була відхилена тендерним комітетом Замовника та аналізу тендерних пропозицій ПП «КНЯЖНА» та ФОП Москальський П.Я. на стадії розкриття тендерних пропозицій, встановлено їх невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, внаслідок чого тендерні пропозиції ПП «КНЯЖНА» та ФОП Москальський П.Я. підлягають відхиленню на підставі вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону як такі, що не відповідають умовам ТД, торги на закупівлю: ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (ікра кабачкова, квасоля в томатному пюре (пасті), огірки консервовані, сухофрукта, томати консервовані, томатне пюре (паста), фрукти консервовані (повидло), ІD: UA-2019-03-12-001289-a, підлягають відміні на підставі вимог абзацу 7 частини 1 статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на вищевикладене, керуючись статтями 2 та 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (із змінами), управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (далі - Замовник); тендерні пропозиції учасників торгів - ФОП Зіборова Тетяна Василівна (далі - ФОП Зіборова Т.В.), ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КНЯЖНА» (далі - ПП «КНЯЖНА»), ФОП Москальський Петро Якович (далі - ФОП Москальський П.Я.).
Згідно протоколу розкриття у стадії «очікує рішення» знаходиться тендерна пропозиція ПП «КНЯЖНА» з ціною пропозиції 313 184,00 гривень.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 04.04.2019 №106 тендерна пропозиція ФОП Зіборова Т.В. була відхилена.
Дослідженням підстав відхилення тендерной пропозиції ФОП Зіборової Т.В., порушень не встановлено.
Дослідженням тендерних пропозицій, наданих учасником ПП «КНЯЖНА», встановлено їх невідповідність умовам тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 6 Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до ТД встановлено, що для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи: а) пояснювальну записку з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; основні характеристики, у тому числі, відповідність товару стандартам, що визначені чинним законодавством; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання).
Проте, у наданих пояснювальної записки ПП «КНЯЖНА» не надано інформації щодо способу зберігання продукції.
Таким чином, тендерні пропозиції ПП «КНЯЖНА» не відповідає умові, яка встановлена пунктом 6 Додатку 2 до ТД.
Дослідженням тендерної пропозиції, наданої учасником ФОП Москальський П.Я., також встановлено її невідповідність умовам тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 6 Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до ТД встановлено, що для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи: а) пояснювальну записку з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені чинним законодавством; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання).
Проте, учасником торгів ФОП Москальський П.Я. у складі тендерної пропозиції не надано пояснювальну записку з описом якісних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження.
Крім того, пунктом 7 цього ж додатку до ТД визначено, що учасник підтверджує, що товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище та ним застосовуються засоби із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання учасником довідки з назвою (гарантійний лист) у довільній формі.
Разом з цим учасник торгів ФОП Москальський П.Я. вищезазначену інформацію не надав.
Водночас, пунктом 8 цього ж додатку до ТД визначено, що учасник підтверджує, що найнижча ціна, яку він запропонував за результатом електронного аукціону не є демпінгом, та учасник погоджується підписати договір та поставляти товар згідно запропонованої ціни, без втрати якості та кількості товару. Учасник розуміє, що при підписанні договору сторони керуються вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до яких істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які мають документальне підтвердження, передбачені ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання учасником довідки з назвою (гарантійний лист).
Проте, учасником торгів вищезазначена довідка (гарантійний лист) не надана.
Таким чином, умови, які встановлені пунктами 6, 7 та 8 Додатку 2 до ТД, учасником ФОП Москальський П.Я. не виконані.
Отже, тендерні пропозиції учасників торгів - ФОП Зіборова Т.В., ПП «КНЯЖНА» та ФОП Москальський П.Я. не відповідають умовам ТД Замовника та підлягають відхиленню на підставі вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
09.04.2019 09:38 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2019 09:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комітетом відхилено і наступні пропозиції Учасників
Дата публікації звіту:
09.04.2019 16:46