-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні (ДК 021:2015 (СРV) -45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні (ДК 021:2015 (СРV) -45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
11 077 348.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 110 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 110 000.00 UAH
Номер:
41a0b46eb9bd47d2b00e54795bfc4552
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-05-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2019 00:00
Період моніторингу:
05.04.2019 15:55 - 01.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.04.2019 № 99
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-02-25-000394-c
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 та абзацу першого частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена протоколом засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Херсонської міської ради (далі-Замовник) від 22.02.2019 б/№; пояснення Замовника від 09.04.2019, надані через електронну систему закупівель.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що у Додатку №2 тендерної документації Замовником встановлені вимоги надання документів переможцем торгів, в тому числі інформації, яка міститься у відкритих реєстрах, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 17 Закону.
Також, в порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно з нормами ч.1 ст.251 Цивільного Кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Стаття 252 Цивільного Кодексу України містить наступні норми щодо визначення строку: строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Дослідженням тендерної документації Замовника, а саме п.1 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» встановлено, що Замовником замість кінцевого строку подання тендерних пропозицій наведена наступна інформація: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів».
Період усунення порушень:
12.04.2019 16:13 - 27.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2019 16:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом розглянуто та погоджено виявлені порушення в частині складання тендерної документації. Внести зміни до тенденої документації данної закупівлі (ID: UA-2019-02-25-000394-c) не має можливості, оскільки торги відмінені відповідно до частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Водночас, при оголошенні нової закупівлі Замовником враховані відповідні зауваження до тендерної документації.
Дата публікації звіту:
16.04.2019 14:25
Запити/Пояснення
Номер:
097bbb21d41b44f8afc2d1724f1bb1b5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.04.2019 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-25-000394-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
Яким чином ви можете обґрунтувати встановлення у Додатку №2 тендерної документації вимоги до надання інформації переможцем торгів, яка міститься в відкритих реєстрах в тому числі:
- «Інформація в паперовому вигляді в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем торгів, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення»;
- «Інформація в паперовому вигляді в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що службову (посадову) особу учасника-переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є переможцем, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення»;
- «Інформація в паперовому вигляді в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник-переможець не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура»;
-« Інформація в паперовому вигляді в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань в наявності інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань»»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f8d25ed069dc44eda64a19a42e9b2de8
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
09.04.2019 12:13
Опис:
Вимоги до надання інформації переможцем торгів визначені Замовником Додатком 2 до тендерної документації, що встановлені згідно вимог частини 3 статті 17 Закону України "Про публічні закукпівлі", а саме "Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3, 5,6 і 8 частини першої цієї статті".