-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Послуги з охорони: Лот 1 - складу на митному посту "Аккерман", Лот 2 - складу на митному посту "Подільськ"
Завершена
634 675.41
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 162.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 162.28 UAH
Номер:
846f2e71de204aafab9823ef0adcd751
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-02-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2019 00:00
Період моніторингу:
02.09.2019 16:39 - 24.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.09.2019 Одеса № 313
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 02.09.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 02.09.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.09.2019 № 313
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2019-03-14-000983-c 14.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Федоряка В.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладання договору - порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання розгляду та оцінка тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеської митниці ДФС (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, тендерна пропозиція переможця процедури закупівель комунального підприємства «Регіональна служба охорони» Одеської обласної ради (далі – КП «Регіональна служба охорони» Одеської обласної ради), протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договори від 19.04.2019 №№ 73/2019 та 74/2019.
За результатами аукціону ціна пропозицій КП «Регіональна служба охорони» Одеської обласної ради є найнижчою (Лоти 1 та 2).
Відповідно до повідомлень про намір укласти договір, оприлюднених Замовником 05.04.2019 в електронній системі закупівель, за результатами розгляду тендерних пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації (далі – ТД) Замовника, згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 04.04.2019 № 8 переможцем торгів визнано КП «Регіональна служба охорони» Одеської обласної ради (Послуги з охорони: Лот 1 - складу на митному посту «Аккерман», Лот 2 - складу на митному посту «Подільськ»).
Аналізом питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено наступне. Замовником відповідно до п. 1 частини 5 розділу 3 ТД встановлено наступну вимогу: для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону учасник має надати наступні документи, зокрема: довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за формою згідно з додатком 3 до ТД). Учасник КП «Регіональна служба охорони» Одеської обласної ради у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якої не зазначена марка та модель обладнання та матеріально-технічної бази, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та ТД у цій частині.
У межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції КП «Регіональна служба охорони» Одеської обласної ради вимогам ТД було надано запит Замовнику на пояснення від 03.09.2019.
Станом на 17.09.2019 відповідь Замовника на запит на пояснення не надана.
Так, Замовником на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника КП «Регіональна служба охорони» Одеської обласної ради, як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та ТД.
За результатами проведеної процедури закупівлі замовник уклав з переможцем договори від 19.04.2019 №№ 73/2019 та 74/2019.
Період усунення порушень:
17.09.2019 16:31 - 02.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
17.09.2019 16:31
Запити/Пояснення
Номер:
144ee1d7b3f148d8b2d4a9b0b4255517
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.09.2019 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з охорони: Лот 1 - складу на митному посту «Аккерман», Лот 2 - складу на митному посту «Подільськ» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги, яка проводиться Одеською митницею ДФС (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-03-14-000983-c, дата оприлюднення 14.03.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень:
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозицій за Лотами 1 та 2 учасника комунального підприємства «Регіональна служба охорони» Одеської обласної ради кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам п. 1 частини 5 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не відповідає вимогам Додатку 3 до ТД, а саме: не зазначена марка та модель обладнання та матеріально-технічної бази? При цьому інформація, що вимагається, не відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
2) чи надав переможець торгів за Лотами 1 та 2 (комунальне підприємство «Регіональна служба охорони» Одеської обласної ради), у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Замовнику у сканованому вигляді оригінали або нотаріально завірені копії документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, зазначені у додатку 9 до ТД?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.