• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 : 39160000-1 Шкільні меблі (навчальне обладнання для кабінету фізики)

Навчальне обладнання для кабінету фізики. 1 комплект.

Торги відмінено

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Номер: e77d6d229e54418e911b7d3ad86c4c82
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-16-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.04.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 16.04.2019 17:45 - 11.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.04.2019 № 111 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник С. КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.04.2019 № 111 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2019-03-22-002018-c 22.03.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Перший заступник начальника Північно-східного офісу Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 68) 300-36-07, yulia_belikova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимоги норм частини третьої статті 17 та пункту другого та пункту третього частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, визначення переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради (далі – Замовник), затверджена рішенням тендерного комітету від 28.03.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ Бі-Про; протокол засідання тендерного комітету Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради від 11.04.2019; повідомлення про намір укласти договір від 12 квітня 2019 року. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасником - переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті другому та третьому, частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги норм частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону. Крім того, аналізом встановлено, що тендерна документація Замовником складена з порушенням вимог визначених пунктом третім частини другої статті 22 Закону, а саме технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Період усунення порушень: 18.04.2019 17:27 - 04.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2019 17:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усуното шляхом відміни торгів
Дата публікації звіту: 19.04.2019 15:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації: 23.04.2019 09:14