-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання
Завершена
467 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 338.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 338.20 UAH
Номер:
5dd99b1d03fd48eb9d611bac34323062
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-17-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.05.2019 00:00
Період моніторингу:
17.05.2019 14:40 - 12.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.05.2019 №28
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Г.ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 17.05.2019 №28
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-03-13-000504-a від 13.03.2019 - інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Закону встановлено, що її складено з порушенням норм частини третьої статті 17 Закону, пункту другого, третього та четвертого частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності пропозиції переможця умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922- VIII (далі-Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Волинського ліцею імені Нестора Літописця Кременецької районної ради Тернопільської області (далі - Замовник) від 12.03.2019 №18; тендерну пропозицію приватного підприємства «Снік-Гал» (далі-ПП «Снік-Гал»); повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2019, договір про закупівлю від 19.04.2019 №60.
За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що вона складена з порушенням Закону, а саме :
- в порушення пункту четвертого частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить інформації щодо місця поставки товару;
- в порушення частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону, Замовником (в додатку 2 « Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону»
тендерної документації) зазначено вимогу для учасників торгів щодо надання: копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та для переможця торгів інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи переможця та завірену печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- в порушення пункту третього частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено заходи із захисту довкілля.
Поряд з цим моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником в додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції листа-гарантії про дотримання у діяльності норм чинного законодавства України, зокрема: Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015 та рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність.
Моніторингом відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації встановлено, що Замовником в порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ПП «Снік-Гал» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме :
- учасником у складі пропозиції не надано авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро, чим недотримано умови пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації;
- учасником у складі тендерної пропозиції подано документ який заначено, як «дистрибюція від MICROSOFT» на іноземній мові без перекладу на українську мову, чим недотримано умови пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації.
Окрім цього, учасником у складі пропозиції не надано копії дозволу, ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності або листа-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначено законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання таких документів, що не відповідає пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Однак, за результатами закупівлі Замовник 19.04.2019 уклав за №60 договір з ТПП «Снік-Гал» вартістю 426 185,00 гривень.
Період усунення порушень:
24.05.2019 12:33 - 12.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
24.05.2019 12:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня!
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі інформуємо, що:
- інформація щодо місця поставки товару зазначена в додатку 5 до тендерної документації, а саме в пункті 5.2. Проекту договору.
- авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару переможець закупівлі ПП «Снік-Гал» надав замовнику ще до підписання договору (додається).
- види господарської діяльності ПП «Снік-Гал» перераховані у Довідці з ЄДРПОУ.
Щодо порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, Замовник не може усунути, оскільки закупівля завершена і термін внесення змін до тендерної документації закінчився.
Також Замовник зазначає, що ПП «Снік-Гал» доставив товар за адресую Замовника у кількості та якості відповідно до тендерної документації. Товар відповідає усім ліцензійним та технічним вимогам.
За результатом даної закупівлі Замовнику вдалося зекономити державні кошти, що дає можливість підвищити якість освітніх послуг та забезпечити учнів (вихованців) освітнього закладу програмним забезпеченням для вдосконалення вмінь та навичок.
Дата публікації звіту:
29.05.2019 14:52