• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки АМ 13-25

Торги відмінено

872 460.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 362.30 UAH
Номер: 42f3767ad30540f999ce10827963c4ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-15-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.04.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 15.04.2019 16:47 - 08.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.04.2019 № 75 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-04-002312-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04 квітня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу питання визначення предмету закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454. За результатами проведеного моніторингу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами проведеного моніторингу питань відображення закупівлі у річному плані закупівель та оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про проведення закупівлі в частинах, не пов’язаних з визначенням предмету закупівлі, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про проведення закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 04.04.2019) (далі – тендерна документація). За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок № 454), в річному плані закупівель на 2019 рік, в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації предмет закупівлі визначив за показником шостої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: «09111100-1 — Вугілля». За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону в пунктах 3.2, 3.5 та 3.6 Додатку 3 тендерної документації встановив вимогу для переможця торгів документально підтвердити інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату подання оголошення про закупівлю є вільним, а саме: переможець повинен подати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Крім того, Замовник на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону в пункті 3.7 Додатку 3 тендерної документації для підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і другою цієї статті, встановив вимогу для переможця надати «витяг з Єдиного державного реєстру транспортних засобів про наявність відповідного транспортного засобу у Учасника», що не належить до вимог, визначених частиною третьою статті 17 Закону для переможців. Також за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 17.04.2019 12:02 - 03.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2019 12:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Було порушено вимоги абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Неможливості усунення порушень, що виникли, через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»
Дата публікації звіту: 18.04.2019 15:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionDescription: Так
Опис: -
Дата публікації: 19.04.2019 09:08