• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району

Завершена

6 909 698.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 548.49 UAH
Номер: 99ac0214fd4c4b9d8a6b46b23dc96111
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-02-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.05.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 03.05.2019 09:18 - 31.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.05.2019 №26 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 02.05.2019 №26 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2019-03-07-001837-a від 07.03.2019 - інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності пропозиції переможця умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922- VIII (далі-Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) від 07.03.2019; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛО-ПРОЕКТ», повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2019, договір про закупівлю від 18.04.2019 №35, пояснення від 14.05.2019, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником в п.5.3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції листа-гарантії про дотримання у діяльності норм чинного законодавства України, зокрема: Указу Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015 та рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність. Окрім цього, моніторингом встановлено, що Замовником в порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ТзОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - поданий лист-відгук, Зборівського коледжу Тернопільського національного технічного університету ім.І.Пулюя про виконання договору, не належно оформлений, а саме не містить вихідний номер та дату видачі документу, що не відповідає умовам підпункту 3 пункту 1 додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації; - в довідці про наявність обладнання, механізмів та транспортних засобів (таблиця «а») відсутня інформація про виробника, що не відповідає підпункту 1 пункту 1 додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації; - не надано ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт субпідрядних організацій ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» та ФОП Лац І.Б., або листа-пояснення в довільній формі, в якому зазначено законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу, що не відповідає пункту 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ; - в поданому штатному розписі затвердженому 11.02.2019 відсутня інформація про розряд працівника «слюсар-будівельний», що не відповідає підпункту 2 пункту 1 додатку №1«Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Замовник відміняє торги. Однак, за результатами закупівлі Замовник 18.04.2019 уклав за №35 договір з ТзОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» вартістю 6 904 575,00 гривень.
Період усунення порушень: 20.05.2019 16:02 - 06.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2019 16:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 20 травня 2019 року та відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації надає аргументовані заперечення до висновку. Щодо вказаних зауважень до тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ». 1. Щодо листа-відгуку Зборівського коледжу Тернопільського національного технічного університету ім. Івана Пулюя про виконання договору, то він дійсно оформлений без вихідного номера та дати видачі. Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (вказано в однині, тому допускається наявність не менше одного аналогічного договору та підтверджуючих документів на нього). Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.3.1, 3.2, 3.3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку про виконання аналогічних договорів згідно запропонованої форми у таблиці «г», що визначена у даному Додатку (п.3.1), копію аналогічного договору, що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів (не менше одного) та скановану копію з оригіналу листа-відгука про виконання договору (ів), що наведено у довідці та підтверджено копією договору (ів). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу (не менше одного). Учасником у складі пропозиції подано три договори, на два з яких подано належно оформлені листи відгуки, що містять вихідний номер та дату видачі. Тобто, Учасником повністю виконано вказану вимогу, оскільки ним подано не менше одного аналогічного договору і відповідно на них належно оформлені листи-відгуки (№3-4/096 від 22.11.2018 та №34 від 21.11.2018). Окрім того, відповідно до умов тендерної документації, а саме: п.1.3. Розділу 3 Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, а формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Аналогічне положення містить ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У висновку не доведено, яким чином оформлення листа-відгуку впливає на зміст пропозиції. Враховуючи викладене, а також визначення формальних помилок у Документації та Законі, пропозиція Учасника не може бути відхилена з наведеної вище підстави. Аналогічна позиція міститься у рішеннях Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. В довідці про наявність обладнання, механізмів та транспортних засобів (таблиця «а») відсутня інформація про виробника, що не відповідає підпункту 1 пункту 1 додатку №1. Згідно з таблицею «а» Додатку №1 тендерної документації Учасник зазначає «Виробник/марка та термін експлуатації (років)». Тобто учасник повинен зазначити або виробника, або марку механізму чи транспортного засобу та термін експлуатації. Учасник ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» у наданій таблиці зазначив всю необхідну інформацію, передбачену тендерною документацією Замовника. Крім цього, інформація про виробника та марку міститься у копіях свідоцтв на транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації. Таким чином, відсутність інформації про виробника не є порушенням вимог тендерної документації. 3. Не надано ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт субпідрядних організацій ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» та ФОП Лац І.Б. Відповідно до п. 7 Розділу 3 тендерної документації у випадку залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання та подає копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити, відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку №2 (у разі якщо передбачено законодавством). Учасником завантажено в систему всі дозволи і ліцензії на відповідний вид робіт, які будуть виконувати субпідрядні організації. Так, виконання робіт підвищеної небезпеки здійснюється на підставі декларації матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Така декларація, оформлена на Лац І.Б. подана Учасником у складі тендерної пропозиції. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48 виконання робіт підвищеної небезпеки, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Таким чином, Учасник надав копію необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності. ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» надано копію наказу від 20.03.2017 №158 Державної служби України з надзвичайних ситуацій «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», відповідно до якого ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 39486590 видано ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» залучає ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» на виконання робіт протипожежного призначення, про що укладено відповідний договір № 4 від 07.02.2019, згідно з яким Замовник (ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ») доручає, а Виконавець (ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС») приймає на себе зобов'язання по наданню усього спектру послуг протипожежного призначення відповідно до одержаної ліцензії згідно проектних рішень, технічного завдання та вимог Замовника.Окрім того, повідомляємо що з 1 січня 2017 року набули чинності зміни до Закону України від 02.03.2015 №222-VІІІ «Про ліцензування видів господарської діяльності», зокрема, скасовано оформлення ліцензії, як документа у паперовій формі, та передбачено засвідчення факту видачі ліцензії шляхом внесення запису до реєстру. Таким чином, Учасник надав ліцензію на відповідний вид робіт, на який його залучено як субпідрядника. 4. Щодо штатного розпису та розряду працівника «слюсар-будівельний». Звертаємо Вашу увагу, що у законодавстві України штатний розпис згадується в cт. 64 Господарського кодексу України, згідно якої підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис. Відповідно до інформації, що приведена у листі Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 року № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис - це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства. Також слід зауважити, що питання, пов’язанi з облiком штатних працiвникiв, регулюються наказом Держкомстату вiд 28.09.2005 № 286, зареєстрованим у Мiнiстерствi юстицiї України 30.11.2005 за № 1442/11722 «Про затвердження Інструкцiї зi статистики кiлькостi працiвникiв», дiя якого поширюється на всіх юридичних осiб, їх фiлiї, представництва та інші вiдокремленi пiдроздiли, а також на фізичних осiб - пiдприємцiв, що використовують найману працю, з положень якого не вбачається необхідності у всiх юридичних осiб обов’язку щодо внесення розряду працівника. Розроблення штатного розпису має здійснюватися на основі внутрішніх організаційно-нормативних документів (чинна структура і чисельність, положення з оплати праці) та з урахуванням вимог нормативно-правових актів, зокрема Класифікатора професій ДК 003-2010 (назви посад і професій мають відповідати назвам у Класифікаторі). Тільки для бюджетних установ розроблено типова форма штатного розпису, затверджена наказом Міністерства фінансів України № 57 вiд 28.01.2002 р. Відповідно до п. 3 Примітки Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації та положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції. Таким чином, не подання документу з інформацією про присвоєння розрядів працівникам, не є порушенням умов тендерної документації, так як не передбачено законодавством України. Крім того, тендерною документацією (п.2.3 ч.1 Додатку 1) передбачено зазначення розряду в штатному розписі лише тоді, коли посада передбачає присвоєння розряду. Замовник не вправі перевіряти наявність розрядів працівників Учасника. Вважаємо, що процедуру відкритих торгів на закупівлю «Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) проведено з дотриманням норм чинного законодавства, підстав для скасування рішення щодо кваліфікації пропозиції Учасника немає.
Дата публікації звіту: 27.05.2019 08:04

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення