• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09110000-3 - Тверде паливо (паливні брикети із деревної тирси)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Номер: e1c1494a55574ebba0688ee8e58a02dc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-14-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.05.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 14.05.2019 12:09 - 07.06.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2019 №81 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.05.2019 №81 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-25-000645-с 25.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 804-80-81, olgakolodcak@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини 1 статті 10, пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування процедури закупівлі, затвердження тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, відхилення тендерної пропозиції, укладення договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю, розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка, укладання та виконання договору про закупівлю. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік (UA-P-2019-02-25-000821-c); оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 25.02.2019 № 49, протокол засідання тендерного комітету від 18.03.2019 № 63, протокол засідання тендерного комітету від 25.03.2019 № 78, повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2019, договір закупівлі від 17.04.2019 № 122, пояснення Замовника в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro». Проведеним моніторингом інформації та документів, розміщених в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro», встановлено порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Кушнірук Олексій Ігорович, яка не відповідала умовам тендерної документації. Так, згідно з технічною специфікацією, що є Додатком № 2 тендерної документації, Замовником встановлено технічні характеристики предмета закупівлі, зокрема: вологість не більше 5%, теплота згоряння не менше – 18,90 МДж/Ккал кг. Учасником торгів ФОП Кушнірук Олексій Ігорович, якого в подальшому обрано переможцем, завантажено в інформаційно – телекомунікаційну систему «ProZorro» сертифікат якості на запропонований для закупівлі товар – брикети паливні «RUF» в якому визначено наступні технічні характеристики: вологість 7,3%, теплота згоряння лише 18,8 МДж/Ккал кг. Отже, тендерна пропозиція ФОП Кушнірук Олексій Ігорович не відповідала умовам тендерної документації Замовника в частині технічних характеристик та повинна бути відхиленою. Проведеним моніторингом також встановлено, що Замовник в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro», не оприлюднив додатки до договору про закупівлю робіт від 17.04.2019 № 122, які відповідно до розділу 17 зазначеного договору є його невід’ємною частиною (додаток № 1 – Специфікація) у строки, визначені частиною першою статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 29.05.2019 15:07 - 13.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2019 15:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення порушень , договір розірвано згідно додаткового договору № 1 від 24.05.2019 року
Дата публікації звіту: 11.06.2019 12:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Розірвано договір закупівлі
Дата публікації: 01.07.2019 14:53

Запити/Пояснення