• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015-15110000-2 - М’ясо (тушки курчат бройлерів свіжоморожені, чверть курчат бройлерів свіжоморожена, печінка яловича свіжоморожена)

Завершена

1 480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 800.00 UAH
Номер: 7fd30c83bc3f4c2bb2c8fcf2a57bbb9d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-24-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.04.2019 17:31 - 21.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.04.2019 №122 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника В. КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.04.2019 № 122 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2019-03-14-000137-a 14.03.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. В.о. начальника Північно-східного офісу Держаудитслужби В. КАЛІННІКОВ
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог абзацу 3 частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питань, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 14.03.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ "Боден" (далі – учасник-переможець); протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо визначення переможця відкритих торгів від 03.04.2019 №150; повідомлення про намір укласти договір з учасником – переможцем від 03.04.2019; договір укладений за результатами процедури закупівлі від 15.04.2019 № 201. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна документація в порушення абзацу 3 частини третьої статті 17 Закону містить вимогу щодо надання учасниками документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 1 та 7 частини першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 26.04.2019 11:37 - 16.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 26.04.2019 11:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Проаналізувавши вимоги тендерної документації тендерним комітетом Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області було встановлено, що відповідно до п. 1 та 6 Додатку 3 тендерної документації, Замовник встановив вимогу до учасників торгів щодо надання довідки довільної форми про те, що учасник не пропонує, не дає або не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі та довідки довільної форми про те, що учасник процедури закупівлі не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.. Отже, Замовник в складі своєї тендерної документації не вимагав від учасників надання будь яких документів від відповідних установ, які б підтверджували відсутність підстав, визначених п. 1 та 7 частини 1 ст. 17 Закону, що, в свою чергу, не є дискримінаційною ознакою для учасників торгів. А також дана вимога під час вищезазначеної процедури закупівлі не була оскаржена її учасниками в Антимонопольному комітеті України, що підтверджує відсутність дискримінаційних вимог до них.
Дата публікації звіту: 08.05.2019 13:52