-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з організації Дніпровської Ліги Сміху-2019)
Завершена
1 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер:
07d80cf64fc148a3b43b4318d487132c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-04-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2020 00:00
Період моніторингу:
04.06.2020 12:48 - 26.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
02.06.2020 № 104
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 21 UA-2019-03-15-002748-а 15.03.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506248) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання складання тендерної документації порушено вимоги пункту 13 частини 2 статті 22, частини 2 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою замовника від 14.03.2019р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП ТА "МАЙСТЕРНЯ ПОДІЙ", рішення про переможця торгів від 01.04.2019р. №4, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.04.2019р. №21/А, додаткову угоду від 13.12.2019р., пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 12.06.2020, звіт про виконання договору.
Відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020року) (далі – Закон) зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Моніторингом тендерної документації (зі змінами), оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником не внесені зміни в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, які оприлюднені в окремому документі переліку змін до тендерної документації, а саме: «Учасник повинен надати гарантійні листи про можливість залучення до надання послуг від наступних спеціалістів», та положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних, чим не дотримано вимоги частини 2 статті 23 Закону.
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 2 Наказу №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 у Формі оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено автоматичного заповнення електронною системою закупівель рядка 13 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимоги пункту 13 частини 2 статті 22 Закону.
Відповідно до абзацу 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору – протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Моніторингом встановлено, що згідно із додатковою угодою від 13.12.2019р. №1 до договору від 15.04.2019р. №21/А строк надання послуг -до 18 грудня 2019р.
Відповідно до пошуково-аналітичної системи «.007» останній розрахунок за договором від 15.04.2019р. №21/А проведений 21.12.2019р на суму 300 000, 00 гривень.
Проте, Замовником оприлюднений звіт про виконання договору 04.06.2020р, що є порушення норми абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
16.06.2020 18:00 - 01.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2020 18:00
Запити/Пояснення
Номер:
b506204d5c314597af30062ee32dae9e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.06.2020 17:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з організації Дніпровської Ліги Сміху–2019) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-15-002748-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
Відповідно до частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації?
Чому Замовником не внесені зміни до тендерної документації, які оприлюднені в окремому документі переліку змін до тендерної документації та положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних?
Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
Чому звіт про виконання договору оприлюднений з порушенням вимог частини 1 статті 10 Закону?.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
22ad5c10961e48afa326988efea1d5e9
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
12.06.2020 11:22
Опис:
Відповідно до частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Перелік змін до тендерної документації оприлюднено окремим файлом 22.03.2019. Зміни, внесені до тендерної документації у зв’язку з додаванням нових пунктів, що унеможливлює закреслення даних, до яких вносяться зміни. Нові дані виділено іншим кольором та іншим шрифтом.
У тендерній документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначається у екранних формах електронної системи закупівель «ProZorro». Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, у разі невідповідності, пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи.
В подальшому, всі зауваження будуть враховані при підготовці тендерної документації.