-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
09130000-9 Нафта і дистиляти
Завершена
3 003 828.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 537.00 UAH
мін. крок: 0% або 537.00 UAH
Номер:
4c8e70ba22e14292bf0d8585a9cca741
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-10-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2019 00:00
Період моніторингу:
11.04.2019 11:26 - 04.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.04.2019 № 108
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2018-10-12-000481-c 12.10.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини третьої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерних пропозицій, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік комунального закладу «Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, що оформлено протоколом засідання тендерного комітету від 12.10.2018 № 39 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій за лотами № 2, № 4 та № 9, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОНДОР ЛОГІСТИК» та приватного підприємства «ОККО Контракт» (далі – ПП «ОККО Контракт») за лотами № 2, № 4 та № 9, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 05.11.2018 № 43 та № 44, від 12.11.2018 № 46, повідомлення про намір укласти договір за лотами № 2, № 4 та № 9, протокол засідання тендерного комітету від 30.11.2018 № 50.
За інформацією, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що на дату оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі (11.04.2019), Замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору за лотами № 1, № 3, № 5, № 6, № 7, № 8 та № 10.
Відповідно до частини третьої статті 31 Закону повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 30.11.2018 № 50 прийняв рішення визнати торги такими, що не відбулися за лотами № 2, № 4 та № 9.
При цьому на порушення вимог частини третьої статті 31 Закону Замовник 16.04.2019 оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про відміну торгів за лотами № 2, № 4 та № 9.
Період усунення порушень:
18.04.2019 18:52 - 04.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2019 18:52