• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт ліфтів та по заміні ліфтів, що становить складову частину житлових будинків Шевченківського району м. Дніпро. Коригування

Завершена

25 006 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125 030.00 UAH
Номер: 852571585150402abce28f7e4b1e81ff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-16-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.10.2019 18:23 - 06.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.10.2019 № 178 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.10.2019 № 178 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2019-03-11-000820-а 11.03.2019 Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 38114671) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (звернення від 31.05.2019 № 674d6/19) Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, рішення про визначення переможця від 01.04.2019 №23, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.04.2019 №42/19, пояснення замовника від 25.10.2019 оприлюднене через електронну систему закупівель, звернення Громадської організації. Інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 31.05.2019 №674d6/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі, не підтвердилась так, як істотні умови договору про закупівлю було змінено згідно додаткової угоди у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, про що підтверджено Замовником в електронній системі закупівель. Крім того, проведеним моніторингом установлено, що відповідно до тендерної документації Замовника (Додаток 1) на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям стаття 16 Закону повинні надаватись: довідка в довільні формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), копія аналогічного договору, зазначеного у довідці з додатками, що є невід’ємною частиною договору (не менше одного), копія документів, передбачених умовами договору, що підтверджують його виконання (акт виконаних робіт, акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в тощо). Учасником ТОВ «АВС Білд Сервіс» у складі тендерної пропозиції надана Довідка від 26.03.2019 №26/03/10 про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням інформації про виконання одного договору та копію аналогічного договору підряду від 21.11.2018 №21-11/2018 з актом виконаних робіт форми КБ-2в, актом вартості устаткування та довідка про вартість виконаних будівельних робіт форми КБ-3а. Проте, по Договору від 21.11.2018 №21-11/2018 виконання договору на суму 676615,51 грн. у повному обсязі не підтверджено, так як надано акти виконаних робіт не в повному обсязі на суму 669486,02 грн. та додаткова угода щодо зменшення вартості договору відсутня. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВС Білд Сервіс», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону.
Період усунення порушень: 06.11.2019 10:21 - 21.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.11.2019 10:21

Запити/Пояснення