-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт ліфтів та по заміні ліфтів, що становить складову частину житлових будинків Шевченківського району м. Дніпро. Коригування
Завершена
25 006 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125 030.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 125 030.00 UAH
Номер:
852571585150402abce28f7e4b1e81ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-16-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2019 00:00
Період моніторингу:
16.10.2019 18:23 - 06.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.10.2019 № 178
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.10.2019 № 178
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2019-03-11-000820-а 11.03.2019 Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 38114671) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (звернення від 31.05.2019 № 674d6/19)
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, рішення про визначення переможця від 01.04.2019 №23, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.04.2019 №42/19, пояснення замовника від 25.10.2019 оприлюднене через електронну систему закупівель, звернення Громадської організації.
Інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 31.05.2019 №674d6/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі, не підтвердилась так, як істотні умови договору про закупівлю було змінено згідно додаткової угоди у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, про що підтверджено Замовником в електронній системі закупівель. Крім того, проведеним моніторингом установлено, що відповідно до тендерної документації Замовника (Додаток 1) на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям стаття 16 Закону повинні надаватись: довідка в довільні формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), копія аналогічного договору, зазначеного у довідці з додатками, що є невід’ємною частиною договору (не менше одного), копія документів, передбачених умовами договору, що підтверджують його виконання (акт виконаних робіт, акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в тощо). Учасником ТОВ «АВС Білд Сервіс» у складі тендерної пропозиції надана Довідка від 26.03.2019 №26/03/10 про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням інформації про виконання одного договору та копію аналогічного договору підряду від 21.11.2018 №21-11/2018 з актом виконаних робіт форми КБ-2в, актом вартості устаткування та довідка про вартість виконаних будівельних робіт форми КБ-3а. Проте, по Договору від 21.11.2018 №21-11/2018 виконання договору на суму 676615,51 грн. у повному обсязі не підтверджено, так як надано акти виконаних робіт не в повному обсязі на суму 669486,02 грн. та додаткова угода щодо зменшення вартості договору відсутня. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВС Білд Сервіс», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону.
Період усунення порушень:
06.11.2019 10:21 - 21.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.11.2019 10:21
Запити/Пояснення
Номер:
71a083f60e524eb8a56dff64e36a205d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2019 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2019 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-11-000820-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно до частини 4 статті 36 Закону – «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі». Просимо пояснити, чому Замовник змінив істотні умови договору підряду від 15.04.2019 №42/19 на суму 22844473,55 грн. згідно до якого, предметом договору є капітальний ремонт ліфтів за 12-тю адресами. Однак, 21 травня Замовник опублікував додаткову угоду від 21.05.2019 №1 на зменшення суми на 845180,59 грн. згідно до якої змінив перелік адрес, прибравши ремонт ліфту по вул. Казакевича,6п.2.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
54bde1a0c50a4a03881d76775090a0a9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.10.2019 12:16
Опис:
Щодо зміни умов договору.
За результатами проведення закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт ліфтів та по заміні ліфтів, що становить складову частину житлових будинків Шевченківського району м. Дніпро. Коригування» (UA-2019-03-11-000820-a), Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради було укладено договір №42/19 від 15.04.2019 року з переможцем закупівлі ТОВ «АВС БІЛД СЕРВІС».
Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
21.05.2019 року, сторони договору, керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з організацією об’єднання співвласників багатоквартирного будинку за адресою вул. Казакевича, 6 у м. Дніпро, прийняттям будинку в управління даного ОСББ, сторони дійшли згоди про зменшення суми договору на 845 180,59 грн. та виключити з переліку об’єктів капітальний ремонт ліфта за адресою: вул. Казакевича, 6 у м. Дніпро, оскільки у такому випадку Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради не може бути замовником робіт з капітального ремонту ліфта за вищевказаною адресою, а ремонт фінансується по іншій програмі за умови співфінансування.
Враховуючи вищевикладене, Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради не було порушено положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер:
caaeab2206bf475cae007bd2d26aeafc
Назва:
Заперечення на висновок проведеного моніторінгу
Дата опублікування:
06.11.2019 15:45
Опис:
06.11.2019 року було опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2019-10-16-000047 про виявлення порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради не погоджується з висновком Східним офісом Держаудитслужб, у зв’язку з чим, керуючись правом, передбаченим п. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку.
Відповідно до Додатку №1, на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники мали надати наступні документи: Довідка в довільні формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору, копію аналогічного договору, зазначеного у довідці з додатками, що є невід’ємною частиною договору (не менше одного), копії документів, передбачених умовами договору, що підтверджують його виконання (акт виконаних робіт, акті приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в тощо).
Звертаю увагу, що тендерна документація не містила вимог про необхідність надання договору, виконаного у повному обсязі, на всю суму договору.
На виконання вимог тендерної документації учасником ТОВ «АВС Білд Сервіс» у складі тендерної пропозиції надані Довідка від 26.03.2019 №26/03/10 про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням інформації про виконання договору, копію аналогічного договору підряду від 21.11.2018 №21-11/2018 суму 676615,51 грн. з актом виконаних робіт форми КБ-2в, актом вартості устаткування та довідка про вартість виконаних будівельних робіт форми КБ-3 на суму 669486,02 грн.
Крім цього, у складі тендерної документації учасником надано інформаційну довідку №26/03/11 від 26.03.2019 року, якою підтверджено виконання наданого договору на суму 669 486,02 грн. у зв’язку з уточненням фактично виконаних обсягів робіт.
Сума фактичного виконання договору може відрізнятися від суми договору (в сторону зменшення). Сума виконання договору відображена у актах виконаних будівельних робіт та довідці про вартість виконаних будівельних робіт форми КБ-3 (копії яких були надані учасником у складі пропозиції). При цьому чинним законодавством не передбачена необхідність та обов’язок сторін щодо підписання додаткової угоди про зменшення суми договору у разі виконання договору на меншу суму, а тому питання її укладання залишається на розсуд сторін договору.
Отже, учасником ТОВ «АВС Білд Сервіс» у складі тендерної пропозиції було надано всі документи на виконання вимог ТД, у зв’язку з чим підстави для відхилення пропозиції даного учасника були відсутні.