-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Пристрої для друкування
Пристрої для друкування (Комп'ютерне обладнання - принтери)
Завершена
441 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 75.00 UAH
мін. крок: 0% або 75.00 UAH
Номер:
f3092e9e13f644f3b6cd15e2f043a9be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-17-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.05.2019 00:00
Період моніторингу:
17.05.2019 14:38 - 12.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.05.2019 №28
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Г.ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 17.05.2019 №28
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-03-12-002965-a від 12.03.2019 - інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу, питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення норм пункту третього частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розкриття, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозиції переможців – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договорів та їх оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Державного вищого навчального закладу «Тернопільський державний медичний університет імені І.Я.Горбачевського МОЗ України» (далі – Замовник) від 12.03.2019 № б/н, протокол розгляду тендерних пропозицій учасників від 03.04.2019 № б/н, тендерні пропозиції фізичної особи - підприємця Галкін Олександр Олександрович (далі - ФОП Галкін О.О.), товариства з обмеженою відповідальністю «Комерційно-виробниче підприємство» НЕОТЕК» (далі – ТОВ «КВП «НЕОТЕК») за лотами № 1, № 2 та товариства з обмеженою відповідальністю «Протех-ІТ-Україна» (далі – ТОВ «Протех-ІТ-Україна») за лотом № 4, повідомлення про намір укласти договір за лотами № 1, № 2, № 4, договори від 15.04.2019 №№452, 451, 450.
За лотами №3 та №5 торги не відбулися, так як для участі в торгах було подано менше двох тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення абзацу третього частини другої статті 22 Закону, у п.1 та п.2 додатку 1 «Технічні вимоги» до тендерної документації міститься посилання на конкретну торговельну марку без зазначення виразу «або еквівалент», а саме зазначено, що серед витратних матеріалів які входять до складу пристроїв для друкування лазерних монохромних та пристроїв для друкування лазерних монохромних багатофункціональних мають бути картриджі Canon 725 та додатково: два оригінальних картриджа Canon 725.
За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовником визначено переможцем по лотах №1 та №2 ТОВ «КВП «Неотек» та 15.04.2019 укладено договори відповідно по лоту №1 за №452 на суму 63 240,0 грн та по лоту №2 за №451 на суму 292 110,0 гривень.
Однак, моніторингом пропозиції ТОВ «КВП «Неотек» встановлено, що на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовником її не відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (не подано від виробника офіційну гарантію на товар, як це передбачено додатком 1 «Технічні вимоги» до тендерної документації).
За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовником визначено переможцем по лоту №4 ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та 15.04.2019 укладено договір за №450 на суму 24 378,72 гривень.
Однак, моніторингом пропозиції ТОВ «Протех-ІТ-Україна» встановлено, що на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовником її не відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (учасником не подано авторизаційний лист від виробника чи офіційного представника про можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, офіційну гарантію від виробника на товар, сертифікат якості продукції або інші документи які засвідчують якість товару, чим не дотримано вимоги додатку 1 «Технічні вимоги» тендерної документації).
Період усунення порушень:
06.06.2019 12:27 - 21.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2019 12:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на моніторинг по закупівлі пристроїв для друкування UA-2019-03-12-002965-а
По першому висновку моніторингу повідомляємо, що у Тендерній документації Додаток 1 «Технічні вимоги» до пристроїв для друкування лазерних монохромних (Лот№1) та пристроїв для друкування лазерних монохромних багатофункціональних (Лот№2) не вказано конкретну назву пристрою для друкування, марку, виробника, чим дотримано вимоги ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.0215р. (із змінами), а є обґрунтована вимога для комплектуючих цих принтерів, а саме – картриджі Canon 725. Технічна комісія наполягала саме на таких комплектуючих, оскільки це доцільно та економічно вигідно, бо вищезгадані картриджі підходять до друкувальних пристроїв Canon MF3010, Canon LBP6030, Canon LBP3010, які вже закуплені в університеті та використовуються у підрозділах та на кафедрах. Також вже є комплектуючі до цих картриджів (фотобарабани) та розхідні матеріали (тонери), що значно здешевлює витрати на експлуатацію принтерів. Крім того, провівши перед закупівлею моніторинг ринку принтерів та картриджів, технічна комісія наполягала саме на такій комплектації.
Щодо другого висновку, то учасником і переможцем торгів по лотах №1 і №2 ТОВ «КВП «Неотек» при поданні тендерної пропозиції дотримано вимог тендерної документації в частині подання інформації про офіційну гарантію. Технічну вимогу «На товар, який поставляється, повинна бути офіційна гарантія від виробника», учасник на етапі подання пропозиції виконав, надавши гарантійний лист, де підтвердив можливість поставки товару з офіційною гарантією від виробника, а самі гарантійні талони були подані ТОВ «КВП «Неотек» при поставці принтерів окремо з кожним товаром.
Щодо третього висновку моніторингу повідомляємо, що учасник торгів по Лоту №4 «Пристрій для друкування чорнильний» ТОВ «Протех-ІТ- Україна» у довідці «Технічна специфікація» підтвердив можливість виконання всіх технічних вимог, заявлених в Тендерній документації. Для підтвердження можливостей поставки товару ТОВ «Протех- ІТ-Україна» надає «Гарантійний лист про поставку», де вказує, що має правовідносини з офіційним дистриб’ютором принтерів і додає копію договору про співпрацю. Офіційна гарантія від виробника - гарантійні талони були надані при поставці принтерів.
В результаті торгів на закупівлю пристроїв для друкування укладено три договори:
№452 на суму 63 240,00 грн. з ПДВ з ТОВ «КВП Неотек»
№451 на суму 292 110,00 грн. з ПДВ з ТОВ «КВП Неотек»
№450 на суму 24 378,72 грн. з ПДВ з ТОВ «Протех-ІТ-Україна»
Договори виконані у повному обсязі, товар отримано, кошти перераховано, тому є неможливо розірвати ці договори.
Дата публікації звіту:
10.06.2019 17:35