-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Молочні продукти різні
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Завершена
5 448 359.44
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 448.36 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 448.36 UAH
Номер:
b9fd270770394564879561d8c609cd79
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-21-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.07.2020 00:00
Період моніторингу:
22.07.2020 09:19 - 13.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 22.07.2020 № 34
м. Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 22.07.2020 № 34
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради UA-2019-01-15-000853-a 15.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019).
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій та допущення їх до аукціону, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом недопущення у подальшому порушень законодавства про публічні закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), внесення змін до неї, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій та допущення їх до аукціону, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення,внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та зміни до неї, роз’яснення Замовника щодо тендерної документації, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Юрія», товариств з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт», «Каштан-Плюс», протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 28.02.2019 № 2231-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 15.04.2019 № 20, додаткові угоди від 15.04.2019 №1, від 16.05.2019 №2, від 22.11.2019 №4, від 09.04.2020 №7 та повідомлення про внесення змін до угод.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Проведеним моніторингом правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ №490) : річний план закупівель UA-P-2019-01-15-003696-a не містить код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів).
Також,за результатами моніторингу встановлено, що Замовником на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції що діяла на дату укладання угоди) укладено додаткову угоду від 09.04.2020 №7 до договору поставки від 15.04.2019 № 20 про продовження строку дії договору до 31.12.2020 року.
Пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язання сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджуючих об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області оприлюднено запит від 05.08.2020 про надання пояснення щодо обґрунтування та підтверджуючих документів щодо настання об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору.
Відповідно частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019), замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищевикладене, Замовником у визначені законодавством строки пояснення (інформацію, документи) не надано, чим порушено частину п’яту статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
12.08.2020 08:41 - 28.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2020 08:41
Запити/Пояснення
Номер:
ae87eead029d48439ac0571db8c4e623
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.08.2020 14:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Молочні продукти різні» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-15-000853-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. В інформаційній системі Prozorro оприлюднено договір від 15.04.2019 №20 укладений з ТОВ «Каштан-Плюс» за предметом закупівлі Молочні продукти різні (ДК 021:2015: ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні) із строком дії до 15.04.2020.
Замовником на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції що діяла на дату укладання) укладено додаткову угоду № 7 від 09.04.2020 про продовження строку дії договору до 31.12.2020.
Пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції що діяла на дату укладання додаткової угоди) визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язання сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджуючих об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
З. огляду на вищевикладене, надайте обґрунтування та підтверджуючі документи щодо настання об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору.
2.Аналізом наявної в електронній системі закупівель «ProZorro» інформації встановлено, що до договору від 15.04.2019 р. №20 укладено та оприлюднено додаткові угоди № 1 від 15.04.2019, № 2 від 16.05.2019, № 4 від 22.11.2019, № 7 від 09.04.2020 року.
Відповідно до вимог частини 1 статті 10 Закону (в редакції що діяла на дату укладання додаткових угод) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Водночас, в електронній системі закупівель Замовником відповідна інформація (повідомлення про внесення змін до договору щодо укладених додаткових угод № 3, №5, №6 до Договору № 20) не оприлюднено.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.