• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція зони відпочинку по вул. Л. Шмідта під пляж в м. Запоріжжі

Торги не відбулися

16 942 065.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84 000.00 UAH
Номер: b5a570a2633e4de6935f948cdbcf4d16
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-02-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.04.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 02.04.2019 12:34 - 26.04.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 02.04.2019 № 44 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі робіт: «Реконструкція зони відпочинку по вул. Л. Шмідта під пляж в м. Запоріжжі», яка проводиться Комунальним підприємством «Управління капітального будівництва». 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Г.ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 279-60-04, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу тендерних пропозицій учасників торгів на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, встановлено безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника торгів, чим не дотримано вимоги статті 3 Закону . За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на вищевикладене, керуючись статтями 2 та 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (із змінами), управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунального підприємства "Управління капітального будівництва" (далі - Замовник) від 05 березня 2019 року № 15/1; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ТОВ "Теплобудімпорт". Так, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, Замовником відхилена найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція учасника ТОВ "Теплобудімпорт" (ціна тендерної пропозиції - 16 881 085,20 грн), при цьому підставою для відхилення визначено пункт 4 частини першої статті 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон) - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку "Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази", до якої не надано копії документів, що підтверджують право власності на зазначену в пунктах 29, 30, 31 та 32 таблиці 1 "Транспортні засоби, машини та механізми" техніку. При цьому, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації (далі - ТД), учасник подає як частину тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям. Додатком 3 ТД визначена форма Довідки "Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази", в якій зазначається наявність транспортних засобів, машин, механізмів та обладнання, перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для виконання будівельних робіт. Разом з тим, для підтвердження наявності зазначеної в таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми», наведеної у Додатку 3 до ТД, техніки, учаснику необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї. Учасником ТОВ "Теплобудімпорт" у складі тендерної пропозиції надано довідку "Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази" від 20.03.2019 № 48 з переліком транспортних засобів, машин та механізмів, у якій вказано по зазначеним у протоколі розгляду тендерних пропозицій пунктам (29, 30, 31 та 32) підстава користування технікою - договір наміру на виконання робіт на об’єкті закупівлі від 18.03.2019 № б/н з ТОВ "БК ПРОММЕРЕЖІ" та договір оренди спецтехніки та обладнання від 03.01.2019 № ОТ/10 між ТОВ "БК ПРОММЕРЕЖІ" та ТОВ "Спецгазсервіс". В той же час, учасником ТОВ "Теплобудімпорт" у складі тендерної пропозиції надано Лист-роз’яснення від 20.03.2019 № 49 щодо підтвердження права власності техники у ТОВ "БК ПРОММЕРЕЖІ" згідно якого, ТОВ "БК ПРОММЕРЕЖІ" орендує техніку та обладнання у ТОВ "Спецгазсервіс" за договором від 03.01.2019 № ОТ/10. До останнього також надано Акт прийому-передачі техніки та обладнання, вказаних у цьому договорі. Як вбачається з роз’яснення, вказана техніка є правом власності ТОВ "Спецгазсервіс" та складає статутний капітал такого товариства, який відображений в статуті ТОВ "Спецгазсервіс" (витяг зі статуту надано у складі тендерної пропозиції). Частиною 1 статті 3 Закону України "Про товариства з обмеженою відповідальністю" (далі - Закон про товариства) передбачено, що товариство несе відповідальність за своїми зобов’язаннями всім належним йому майном. Частиною 1 статті 13 Закону про товариства також передбачено, що вкладом учасника товариства можуть бути гроші, цінні папери, інше майно, якщо інше не встановлено законом. Водночас, відповідно до частини 1 статті 139 Господарського кодексу України (далі - ГКУ) майном у цьому Кодексі визнається сукупність речей та інших цінностей (включаючи нематеріальні активи), які мають вартісне визначення, виробляються чи використовуються у діяльності суб’єктів господарювання та відображаються в їх балансі або враховуються в інших передбачених законом формах обліку майна цих суб’єктів. Статтею 144 ГКУ визначено підстави виникнення майнових прав та обов’язків суб’єкта господарювання. Так, частиною 2 статті 144 ГКУ передбачено, що право на майно, що підлягає державній реєстрації, виникає з дня реєстрації цього майна або відповідних прав на нього, якщо інше не встановлено законом. Враховуючи те, що відповідні права на майно, які перелічені в договорі оренди будівельної спецтехніки та обладнання від 03.01.2019 № ОТ/10, віднесені до статутного капіталу ТОВ "Спецгазсервіс" та затверджені у встановленому законом порядку, належним підтвердженням права власності такого майна є: - договір оренди будівельної спецтехніки та обладнання від 03.01.2019 № ОТ/10; - акт прийому-передачі; - витяг зі статуту ТОВ "Спецгазсервіс", в якому перелічена техніка, що є статутним капіталом такого товариства. Отже, оскільки всі зазначені копії документів надані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Теплобудімпорт", право власності на зазначену в пунктах 29, 30, 31 та 32 таблиці 1 "Транспортні засоби, машини та механізми" техніку - підтверджено. Таким чином, тендерним комітетом Замовника безпідставно відхилена найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція учасника ТОВ "Теплобудімпорт" (тендерна пропозиція наступного учасника дорожча на 60 915,6 грн), чим не дотримано основні принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Період усунення порушень: 03.04.2019 14:23 - 20.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2019 14:23

Запити/Пояснення