• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

постачання пари і гарячої води

Завершена

455 964.49 UAH з ПДВ
Номер: c87da36c07814326b1aac829cd1a6fb8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-10-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 10.04.2019 14:38 - 03.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.04.2019 № 20 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник П. ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 10.04.2019 року № 20 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2019-03-15-002544-a від 15.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладеного договору, встановлено порушення частини 4 статті 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору пропозиції учасника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору пропозиції учасника. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі; протокол переговорів Комунального вищого закладу «Новоселицький медичний коледж Буковинського державного медичного університету» (далі – Замовник) та ТзОВ «Нова ера-енергетична група» від 15.03.2019 року; запрошення до переговорної процедури на закупівлю «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція»; рішення тендерного комітету від 15.03.2019 року №1; повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.04.2019 року №41-М, пояснення Замовника, отримані через електронну систему 11.04.2019 року та 12.04.2019 року. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що в порушення вимог частини четвертої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником укладено та оприлюднено 12.04.2019 року договір про закупівлю від 12.04.2019 року №41-М з ТзОВ «Нова ера-енергетична група», тобто на 28 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до частини 4 статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником, зокрема, у разі непідписання учасником договору про закупівлю у строк 20 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір у разі закупівлі централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення.
Період усунення порушень: 12.04.2019 16:21 - 27.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.04.2019 16:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Реагуючи на звернення Західного офісу ДАСУ, нами прийнято рішення розірвати договір з метою усунення порушення.
Дата публікації звіту: 17.04.2019 06:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 17.04.2019 11:45

Запити/Пояснення