-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
постачання пари і гарячої води
Завершена
455 964.49
UAH з ПДВ
Номер:
c87da36c07814326b1aac829cd1a6fb8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-10-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2019 00:00
Період моніторингу:
10.04.2019 14:38 - 03.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2019 № 20
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 10.04.2019 року № 20
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-03-15-002544-a від 15.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладеного договору, встановлено порушення частини 4 статті 35 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору пропозиції учасника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору пропозиції учасника.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі; протокол переговорів Комунального вищого закладу «Новоселицький медичний коледж Буковинського державного медичного університету» (далі – Замовник) та ТзОВ «Нова ера-енергетична група» від 15.03.2019 року; запрошення до переговорної процедури на закупівлю «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція»; рішення тендерного комітету від 15.03.2019 року №1; повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.04.2019 року №41-М, пояснення Замовника, отримані через електронну систему 11.04.2019 року та 12.04.2019 року.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що в порушення вимог частини четвертої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником укладено та оприлюднено 12.04.2019 року договір про закупівлю від 12.04.2019 року №41-М з ТзОВ «Нова ера-енергетична група», тобто на 28 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до частини 4 статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником, зокрема, у разі непідписання учасником договору про закупівлю у строк 20 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір у разі закупівлі централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення.
Період усунення порушень:
12.04.2019 16:21 - 27.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2019 16:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Реагуючи на звернення Західного офісу ДАСУ, нами прийнято рішення розірвати договір з метою усунення порушення.
Дата публікації звіту:
17.04.2019 06:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації:
17.04.2019 11:45
Запити/Пояснення
Номер:
2791fc99945649bb9b9338730d007bab
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.04.2019 17:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-15-002544-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чи укладався Комунальним вищим навчальним закладом «НОВОСЕЛИЦЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ БДМУ» на закупівлю по предмету "Постачання пари і гарячої води" договір із переможцем ТОВ «Нова Ера – Енергетична Група» (вказати номер та дату договору).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням, за наявності, їх документального підтвердження.