• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення системи пожежної сигналізації, автоматичної системи пожежогасіння, передавання тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей Ладижинського дитячого будинку-інтернату по вул.Степова,1а в с.Заозерне Тульчинського району Вінницької області

Завершена

1 210 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 100.00 UAH
Номер: 57feb9301f214bdaa5339e99787d2832
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-15-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.07.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.07.2019 18:16 - 06.08.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.07.2019 №37 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Сергій Колісник Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 15.07.2019 №37 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2.UA-2019-03-05-002405-а 05.03.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, zakup02koval@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ПП «Юлком- Сервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK2-13-1) не підтверджено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Ладижинського дитячого будинку-інтернату (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Пожежне спостереження - Вінниця», ТОВ «Флоріан-Т», ПП «Рейдер», ТОВ «Саламандр», ТОВ «Інтербезпека Лтд», тендерну пропозицію переможця торгів ПП «Юлком-Сервіс», протоколи засідання тендерного комітету від 29.03.2019 №114, від 29.03.2019 №115, від 29.03.2019 №116, від 29.03.2019 №117, від 29.03.2019 №118, від 29.03.2019 №120, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 10.04.2019 №49. За результатом проведеного моніторингу установлено, що тендерні пропозиції учасників, а саме : ТОВ «Пожежне спостереження - Вінниця», ТОВ «Флоріан-Т», ПП «Рейдер», ТОВ «Саламандр», ТОВ «Інтербезпека Лтд» не відповідали вимогам тендерної документації та відхилені замовником з підстав наведених у протоколах від 29.03.2019 №114, від 29.03.2019 №115, від 29.03.2019 №116, від 29.03.2019 №117, від 29.03.2019 №118 правомірно.
Період усунення порушень: 29.07.2019 17:46 - 02.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2019 17:46