-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво львівською середньою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 7 Львівської міської ради спортзалу на вул. Б. Хмельницького, 132
Завершена
41 459 601.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 4 145.96 UAH
мін. крок: 0% або 4 145.96 UAH
Номер:
dac36c7c462445c893565cb8eac1714a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-13-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2019 00:00
Період моніторингу:
13.08.2019 16:32 - 06.09.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.08.2019 № 236
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.08.2019 № 236
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-02-18-001099-a 18.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про
закупівлю установлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої
статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.02.2019 та зміни до неї, тендерну пропозицію Львівського комунального підприємства «Рембуд» (далі – Львівське КП «Рембут»), повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, опублікованого в електронній системі закупівель 19.03.2019, рішення Замовника від 26.03.2019 № 363, повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2019, договір від 09.04.2019 № 09-04/19, повідомлення про внесення змін.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник уклав з переможцем торгів Львівське КП «Рембуд» договір від 09.04.2019 № 09-04/19, який оприлюднений в електронній системі закупівель 09.04.2019 без додатків
№ 1 та № 2, які є невід’ємною частиною договору. При цьому 12.04.2019 такі додатки Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель через розміщення повідомлення про внесення змін до договору (12.04.2019).
Зважаючи на зазначене, Замовник оприлюднив договір від 09.04.2019 № 09-04/19 в електронній системі закупівель з перевищенням дводенного строку з дня його укладання, чим порушено вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
31.08.2019 21:13 - 16.09.2019 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2019 21:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту:
06.09.2019 14:13
Рішення про призначення перевірки
Номер:
4aef14f00f634ef7b7f9363db325bc99
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2020-01-24-000002
Дата створення:
24.01.2020 14:42
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2020 Львів № 19
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 27.01.2020 по 07.02.2020 перевірку закупівлі UA-2019-02-18-001099-a, здійсненої Відділом освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Тараса Бойка.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ