-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Молоко та вершки
Торги відмінено
228 166.00
UAH з ПДВ
Номер:
7a2ae17203374e55960cf2c7bd4610e5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-04-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2019 00:00
Період моніторингу:
04.04.2019 15:50 - 30.04.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2019 Одеса № 107
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 04.04.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 04.04.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 107
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-12-000600-b 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-05-001352-b 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-02-20-001439-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
4. UA-2019-03-28-000149-c 28.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
5. UA-2019-03-15-002185-a 15.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-13-001629-a 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-04-03-000324-b 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-01-000101-c 01.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-01-30-003323-b 30.01.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Кутафін Р.О.
10. UA-2019-02-07-000138-c 07.02.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Кутафін Р.О.
11. UA-2019-02-01-002484-b 01.02.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Кутафін Р.О.
12. UA-2019-03-12-001437-b 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог статті 4 та абзацу 6 частини 4 статті 35 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі.
За результатами моніторингу на стадії планування, відображення у річному плані (додатку), публікації оголошення про проведення закупівлі встановлено, що Відділом освіти, молоді та спорту, культури, туризму Вилківської міської ради (далі – Замовник) 20 лютого 2019 року оприлюднено оголошення про закупівлю молока та вершків за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки за переговорною процедурою з очікуваною вартістю 228 166,00 грн. з ПДВ.
Проте, на порушення статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником не опубліковано інформацію щодо вказаної процедури закупівлі у річному плані на 2019 рік.
Також, на порушення абзацу 6 частини 4 статті 35 Закону Замовником не прийнято рішення про відміну переговорної процедури закупівлі, у зв’язку з не укладанням договору про закупівлю на протязі 35 днів з дня опублікування повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень:
11.04.2019 08:58 - 26.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2019 08:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відмінена процедура закупівлі
Дата публікації звіту:
11.04.2019 09:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionProcurementMethodType: Так
Опис:
-
Дата публікації:
11.04.2019 10:29
Запити/Пояснення
Номер:
ca046b333b7040f7995503ce825e0bd9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.04.2019 11:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури за предметом закупівлі: «Молоко та вершки» за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки, яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту, культури, туризму Вилківської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ІD: UA-2019-02-20-001439-b, дата оприлюднення 20.02.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про проведення закупівлі по переговорній процедурі за предметом: «Молоко та вершки» за кодом ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки, коли інформація про таку закупівлю не оприлюднена у річному плані на 2019 рік відповідно до статті 4 Закону?
- чому Замовником не приймалося рішення про відміну переговорної процедури закупівлі, у зв’язку з не укладанням договору про закупівлю на протязі 35 днів з дня опублікування повідомлення про намір укласти договір відповідно до абзацу 6 частини 4 статті 35 Закону?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
28404593fef1400a99c0ee54906a7834
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.04.2019 16:17
Опис:
Доброго дня!
В річний план закупівень Молоко та вершки були внесені 10.01.2019 р.Ідентифікатор закупівлі UA-P-2019-01-10-000035-a .
З технічних причин постачальником не було вчасно підписано договір,тому згідно частини 4 статті 35 Закону Про Закупівлі було вирішено відмінити переговорну процедуру.