-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для місцевих загальних судів міста Харкова та Харківської області
Торги відмінено
1 341 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 416.10 UAH
мін. крок: 1% або 13 416.10 UAH
Номер:
c02a5a0b9c5444ca95774f0a4a6d3a22
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-08-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2019 00:00
Період моніторингу:
08.04.2019 17:49 - 02.05.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2019 № 98
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 98
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2019-03-15-000309-b 15.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області (далі – Замовник), що оформлено протоколом 18.03. 2019 № 01-70/131-19 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП Мізін Микола Володимирович; протокол розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2019 року.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено пункт 3 частини другої статті 22 Закону.
Аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ФОП Мізін Микола Володимирович установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: в тендерній пропозиції не зазначено про врахування вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.11.2001 № 332 (зі змінами), що не відповідає вимогам абзацу 11 пункту шостого розділу першого «Загальні положення» тендерної документації;
Крім того, встановлено, що в тендерній пропозиції учасника-переможця невірно розраховано вартість ремонту джерел безперервного живлення, а саме: до підсумкової вартості пропозиції включено ремонт джерел безперервного живлення в кількості 1100 одиниць за ціною 300,00 грн на суму 33 000,00 грн, тоді як множенням кількості ремонтів на вищевказану ціну загальна сума на ремонт має складати 330 000,00 грн, укладання договору за таких умов призведе до недосягнення кількісних характеристик предмету закупівлі, що в свою чергу не відповідає вимогам пункту шостого розділу третього «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та розділу першого «Ремонт джерел безперервного живлення» Додатку №1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Мізін Микола Володимирович як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та визнав його переможцем торгів.
Період усунення порушень:
08.04.2019 17:55 - 24.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2019 17:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, Замовник вважає за доцільне відмінити закупівлю Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-5031000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для місцевих загальних судів міста Харкова та Харківської області), ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000309-b на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Дата публікації звіту:
09.04.2019 15:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Процедуру закупівлі відмінено.
Дата публікації:
17.04.2019 18:03