• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

09110000-3 Тверде паливо (пелети)

Завершена

3 080 000.00 UAH без ПДВ
Номер: a318c7c13c8b4829b3adeeca0b4732f3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-07-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 07.05.2019 17:41 - 04.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.05.2019 № 15-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління В.ГАЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 07.05.2019 №15-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-03-002452-a від 03.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель .
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 95) 396-94-35, obovcaluk15.03@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосована без наявності умов, передбачених пунктом 3 частини другої статті 35 Закону. Аналізом питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, дотримання строків та порядку укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявність підстав для обрання та застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, дотримання строків та порядку укладення договорів про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками до нього, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури; протокол проведення переговорів від 03.04.2019 б/н, оголошення про проведення закупівлі, укладений договір з підприємцем Дивачевським В.В. від 09.04.2019 № 119. За результатами моніторингу закупівель встановлено, що Замовник уклав з фізичною особою – підприємцем Дивачевським В.В. договір від 09.04.2019 № 119 на постачання твердого палива вартістю 3 080 000,00 гривень. В повідомленні про намір укласти договір пунктом 14 обгрунтовано застосування переговорної процедури, а саме» «У зв’язку з критичною необхідністю забезпечити теплопостачанням хворих Волинської обласної клінічної лікарні, враховуючи непередбачуваність температурних режимів у березні – квітні 2019 року. Враховуючи, що замовником було двічі відмінено конкурентні процедури закупівлі на підставі невідповідності пропозиції учасників тендерної закупівлі (Ідентифікатори закупівлі: UA-2019-01-23-000272-b, UA-2019-02-20-001089-b ) та з метою дотримання вимог діючого законодавства, забезпечення виконання річного плану на 2019 рік, доцільно здійснити закупівлю ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (пелети) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 3 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру.» Відповідно до пункту 3 частини другої статті 35 Закону переговорна процедура закупівель застосовується замовником як виняток у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Моніторингом встановлено, що інформація, наведена у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір, з урахуванням пояснень та документів, розміщених в електронній системі закупівель Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-03-002452-a, не підтверджує наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі передбачених пунктом 3 частини другої статті 35 Закону. Таким чином, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 35 Закону застосовано переговорну процедуру закупівлі.
Період усунення порушень: 24.05.2019 16:17 - 12.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 24.05.2019 16:17

Запити/Пояснення