• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійне обладнання (Інтерактивні мультимедійні комплекси) для кабінетів фізики,математики,географії,біології чотири комплекти

Оснащення опорних закладів освіти зособами навчання та обладнанням для кабінетів природничо-математичних предметів.

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Номер: 26eb2cf81c5a4dbb930f88ae18684f65
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-05-000327
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.03.2019 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 05.03.2019 17:56 - 28.03.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 04.03.2019 № 11 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 04.03.2019 № 11 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2019-02-25-001385-с 27.02.2019. Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, prozorro.hm2@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону №922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктом 16 пункту 6 та пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були такі питання: Відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмета закупівлі, аналіз тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: Річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Гуківської сільської ради (далі – Замовник) від 25.02.2019 №6. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено, що річний план закупівель на 2019 рік щодо проведення зазначеної закупівлі оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «Прозорро» за номером UA-P-2019-02-25-001484-a з дотриманням вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень не встановлено. Предмет закупівлі Замовником визначено відповідно до вимог розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок №454). Порушень законодавства в сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі не встановлено. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів за № UA-2019-02-25-001385-c щодо закупівлі мультимедійного обладнання (Інтерактивні мультимедійні комплекси) для кабінетів фізики, математики, географії, біології за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, очікуваною вартістю 450 000,00 грн. Аналізом тендерної документації встановлено, що в пункті 1 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій згідно оголошення про закупівлю». При цьому, Законом встановлено окремо обов’язок Замовника розмістити інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення процедури закупівлі (абзац 7 частини другої статті 21 Закону) та в тендерній документації (пункт 13 частини другої статті 22 Закону). Згідно з частиною першою статті 251 Цивільного Кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Стаття 252 Цивільного Кодексу України містить наступні норми щодо визначення строку: строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Таким чином, тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що порушує вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону №922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 12.03.2019 15:31 - 27.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.03.2019 15:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлені порушення усунуто шляхом внесення змін до Тендерної документації
Дата публікації звіту: 13.03.2019 11:51

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом внесення змін у тендерну документацію.
Дата публікації: 13.03.2019 12:14