• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

сирні продукти

сирні продукти

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 13 000.00 UAH
Номер: dd6419bcfccc44f2a12d014acf16a20d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-14-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.05.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 14.05.2019 14:09 - 07.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2019 № 81 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.05.2019 №81 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-25-001786-с 25.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 804-80-81, olgakolodcak@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом дотримання законодавства щодо складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення Замовником пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналізом дотримання законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення Замовником пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу дотримання законодавства при укладанні договору закупівлі встановлено порушення частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування процедури закупівлі, повноти та своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю, розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка, укладання та виконання договору про закупівлю. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік (UA-P-2019-02-25-002186-c); оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 25.02.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2019, договір закупівлі від 26.03.2019 № 54. Проведеним моніторингом інформації та документів, розміщених в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro», встановлено порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовником вимагалося подання документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно із частиною 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Водночас, в Додатку № 1 тендерної документації Замовником міститься вимога, щодо подання учасниками, а також переможцем торгів інформації в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником внесені/не внесені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Однак, листом від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 Міністерство економічного розвитку і торгів України повідомило, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, починаючи з 04.02.2019 працює в штатному режимі і доступний за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua. Проведеним моніторингом також встановлено порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Дельта-Продзахід», яка не відповідала умовам тендерної документації. Відповідно до технічних вимог, що є Додатком № 2 до тендерної документації, проводиться закупівля сиру плавленого 0,1 кг виготовленого згідно ДСТУ 4635:2006 в кількості 4500 шт. ПП «Дельта-Продзахід» в тендерній пропозиції в документі «Опис товару» не містить інформації про фасування сиру плавленого та інформації про відповідність ДСТУ 4635:2006. Водночас, згідно поданої декларації виробника, сир плавлений виготовлений згідно технічних умов, а не ДСТУ, як вимагається тендерною документацією. Отже, тендерна пропозиція ПП «Дельта-Продзахід» не відповідала умовам тендерної документації. Також, проведеним моніторингом закупівлі встановлено порушення Замовником частини 4 статті 36 Закону, умови договору про закупівлю від 26.03.2019 № 54 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ПП «Дельта-Продзахід», якого обрано переможцем торгів. Зокрема, згідно форми «Цінова пропозиція» ПП «Дельта-Продзахід», пропонується сир плавлений в кількості 4500 кг, а договором від 26.03.2019 № 54 передбачено закупівлю сиру плавленого в кількості 4500 штз. Отже, умови договору закупівлі від 26.03.2019 № 54 відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника-переможця щодо кількості товару.
Період усунення порушень: 03.06.2019 16:51 - 18.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 03.06.2019 16:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення усунено, договір буде розірвано, підписано додаткову угоду про розривання договору.
Дата публікації звіту: 21.08.2019 17:55

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення