-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
сирні продукти
сирні продукти
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 13 000.00 UAH
Номер:
dd6419bcfccc44f2a12d014acf16a20d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-14-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.05.2019 00:00
Період моніторингу:
14.05.2019 14:09 - 07.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2019 № 81
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2019 №81
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-25-001786-с 25.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом дотримання законодавства щодо складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення Замовником пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналізом дотримання законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення Замовником пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу дотримання законодавства при укладанні договору закупівлі встановлено порушення частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування процедури закупівлі, повноти та своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю, розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка, укладання та виконання договору про закупівлю.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік (UA-P-2019-02-25-002186-c); оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 25.02.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2019, договір закупівлі від 26.03.2019 № 54.
Проведеним моніторингом інформації та документів, розміщених в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro», встановлено порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовником вимагалося подання документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно із частиною 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Водночас, в Додатку № 1 тендерної документації Замовником міститься вимога, щодо подання учасниками, а також переможцем торгів інформації в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником внесені/не внесені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Однак, листом від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 Міністерство економічного розвитку і торгів України повідомило, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, починаючи з 04.02.2019 працює в штатному режимі і доступний за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua.
Проведеним моніторингом також встановлено порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Дельта-Продзахід», яка не відповідала умовам тендерної документації.
Відповідно до технічних вимог, що є Додатком № 2 до тендерної документації, проводиться закупівля сиру плавленого 0,1 кг виготовленого згідно ДСТУ 4635:2006 в кількості 4500 шт.
ПП «Дельта-Продзахід» в тендерній пропозиції в документі «Опис товару» не містить інформації про фасування сиру плавленого та інформації про відповідність ДСТУ 4635:2006.
Водночас, згідно поданої декларації виробника, сир плавлений виготовлений згідно технічних умов, а не ДСТУ, як вимагається тендерною документацією.
Отже, тендерна пропозиція ПП «Дельта-Продзахід» не відповідала умовам тендерної документації.
Також, проведеним моніторингом закупівлі встановлено порушення Замовником частини 4 статті 36 Закону, умови договору про закупівлю від 26.03.2019 № 54 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ПП «Дельта-Продзахід», якого обрано переможцем торгів.
Зокрема, згідно форми «Цінова пропозиція» ПП «Дельта-Продзахід», пропонується сир плавлений в кількості 4500 кг, а договором від 26.03.2019 № 54 передбачено закупівлю сиру плавленого в кількості 4500 штз.
Отже, умови договору закупівлі від 26.03.2019 № 54 відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника-переможця щодо кількості товару.
Період усунення порушень:
03.06.2019 16:51 - 18.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2019 16:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
порушення усунено, договір буде розірвано, підписано додаткову угоду про розривання договору.
Дата публікації звіту:
21.08.2019 17:55
Рішення про призначення перевірки
Номер:
2be0cd9be058427ebe679b2064067c64
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2019-09-05-000002
Дата створення:
05.09.2019 15:22
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.09.2019 Львів № 146
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 06.09.2019 по 19.09.2019 перевірку закупівлі UA-2019-02-25-001786-c, UA-2019-03-04-001855-b, здійснену Комунальним закладом Львівської обласної ради Львівський геріатричний пансіонат.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Ольгу ЛЕВКОВИЧ.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запити/Пояснення
Номер:
e486e1667e8f4a20aabb831d7d0bfd3d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2019 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2019 00:00
Опис:
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-02-25-001786-c, яка проводилася Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський геріатричний пансіонат» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Водночас, в Додатку № 1 тендерної документації Замовником міститься вимога, щодо подання учасниками, а також переможцем торгів інформації в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником внесені/не внесені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Однак, листом від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 Міністерство економічного розвитку і торгів України повідомило, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, починаючи з 04.02.2019 працює в штатному режимі і доступний за посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому тендерній документації міститься вимоги про надання інформації, яка є у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
Відповідно до технічних вимог, що є Додатком № 2 до тендерної документації, проводиться закупівля сиру плавленого 0,1 кг виготовленого згідно ДСТУ 4635:2006 в кількості 4500 шт.
ПП «Дельта-Продзахід» в тендерній пропозиції в документі «Опис товару» не містить інформації про фасування сиру плавленого та інформації про відповідність ДСТУ 4635:2006.
Водночас, згідно поданої декларації виробника, сир плавлений виготовлений згідно технічних умов, а не ДСТУ, як вимагається тендерною документацією.
Отже, тендерна пропозиція ПП «Дельта-Продзахід» не відповідала умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що згідно ч. ст. 3 Закону № 922, закупівлі здійснюються за такими принципами, серед яких – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію ПП «Дельта-Продзахід», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації?
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону № 922, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Згідно форми «Цінова пропозиція» ПП «Дельта-Продзахід», пропонується сир плавлений в кількості 4500 кг, а договором від 26.03.2019 № 54 передбачено закупівлю сиру плавленого в кількості 4500 штз.
Враховуючи вищенаведене, умови договору закупівлі від 26.03.2019 № 54 відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника-переможця щодо кількості товару.
3. Прошу надати пояснення щодо невідповідності умов договору закупівлі змісту тендерної пропозиції учасника-переможця.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
c354884b1ef24a1b813591f85b58ff5e
Назва:
додаток до договору про зменшення суми договору на залишок невикористаних згідно договору №54 від26.03.2019р.
Дата опублікування:
09.09.2019 14:00
Опис:
протокол рішення тендерного комітету про дане рішення тендерного комітету від 29.08.2019р. додається.