• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із прибирання та санітарного утримання вулично-дорожньої мережі міста на весняно-літньо-осінній період 2019р. (центральна частина м. Тернополя)

Торги відмінено

4 109 718.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 548.00 UAH
Номер: ca3c5b9af0cd4e369f214f8179c79c29
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-28-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 28.03.2019 15:50 - 23.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.03.2019 №17 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Шкляр Г.Б. Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 28.03.2019 № 17 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2019-02-20-002059-b від 20.02.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником визначено предмет закупівлі з порушенням вимог пункту 18 частини 1 статті 1 Закону та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку МЕРТУ №454. Окрім цього, моніторингом встановлено, що: - закупівля здійснюється з порушенням абзацу другого частини першої та частини четвертої статті 10, абзацу другого частини третьої статті 21 Закону, пункту третього та восьмого Порядок №477; - в порушення пункту другого частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено вимоги встановлені в пунктах 1 та 7 частини першої статті 17 Закону; - в порушення пункту п’ятого частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить інформації щодо місця, де повинні бути надані послуги. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та відповідність тендерної документації вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерна документація. За результатами аналізу дотримання Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі - Замовник) вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі встановлено, що Замовником предмет закупівлі визначено за ДК 021:2015: 77314000-4 – «Послуги з утримання територій», в той час як необхідно предмет закупівель визначати іншим кодом, а саме: ДК 021:2015: 90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) та абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок МЕРТУ №454), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578. Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону, а також з огляду на вартість закупівлі, замовник був зобов’язаний оприлюднити оголошення англійською мовою не пізніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Дослідженням інформації, що оприлюднена в електронній системі публічних закупівель ProZorro, установлено, що в системі не оприлюднено оголошення англійською мовою. Отже, Замовником порушено норми абзацу другого частини першої та частини четвертої статті 10, абзацу другого частини третьої статті 21 Закону, пункту третього та восьмого Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 березня 2016 року №477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577 (далі - Порядок №477), а саме: оголошення англійською мовою не оприлюднене одночасно з основним оголошенням терміном менше ніж за 30 днів до дня розкриття пропозицій. Порушення порядку оприлюднення оголошення спричинить низку порушень, а саме: - вимог абзацу другого частини першої статті 27 Закону – не відбудеться розкриття електронною системою закупівель частини тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі до проведення аукціону; - вимог частини п’ятої статті 28 Закону – Замовник не розгляне тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та не визначить відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. Окрім цього, аналізом тендерної документації встановлено, що вона складена з порушенням Закону, а саме : - в порушення пункту другого частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено вимоги встановлені в пунктах 1 та 7 частини першої статті 17 Закону; - в порушення пункту п’ятого частини другої статті 22 Закону, тендерна документація не містить інформації щодо місця, де повинні бути надані послуги.
Період усунення порушень: 28.03.2019 16:42 - 16.04.2019 01:00
Дата публікації висновку: 28.03.2019 16:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: згідно ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Дата публікації звіту: 09.04.2019 12:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionDescription: Так
Опис: Замовником процедуру закупівлі відмінено, порушення усунуто.
Дата публікації: 09.04.2019 14:37