• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Консервовані овочі, сушені фрукти

Річний план закупівель

Завершена

718 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 590.00 UAH
Номер: b773c63d48a04bc78165a1f2b2423ec0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-07-02-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.07.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 02.07.2019 15:46 - 24.07.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З Від 02.07.2019 № 48 Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління І.БЄЛІК Додаток до наказу управління від 02.07.2019 № 48 № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 Комунальне підприємство "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" UA-2019-03-05-001632-b 05.03.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Адреса: Ukraine, Донецька, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.), +38 (0 62) 953-07-42, trubachova.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції встановлено порушення Замовником пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмета закупівлі, порядку оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) комунального підприємства «Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс «Перлина Донеччини» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 05.03.2019 № 32, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Маслакової Ольги Анатоліївни (далі – ФОП Маслакова О.А.), протокол засідання тендерного комітету замовника від 22.03.2019 № 54, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 03.04.2019 № 21/04, повідомлення про внесення змін до договору та додаткову угоду від 19.04.2019 № 01. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: -пункт 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» містить вимогу щодо надання переможцем торгів інформаційної довідки в довільній формі про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якої міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. За результатами аналізу тендерної пропозиції ФОП Маслакова О.А. установлено, що надані у її складі копії свідоцтва про право власності та договорі оренди нежитлового приміщення від 01.10.2018 № 3, що є правовстановлюючими документами, підтверджуючими наявність у учасника власних та/або орендованих складських приміщень, пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, відсутня інформація щодо оснащення орендованого нежитлового приміщення технічними можливостями підтримання температурного режиму від – 18 оС до 0 оС та від 0 оС до +5 оС, відповідно до умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються, що не відповідає умовам частини 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Маслакова О.А., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю товарів від 03.04.2019 № 21/04 на суму 589 908,40 гривень без ПДВ. Інформація, викладена у зверненні громадської організації, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі не підтвердилася.
Період усунення порушень: 19.07.2019 16:30 - 03.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 19.07.2019 16:30

Запити/Пояснення