-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Парфуми, засоби гігієни та презервативи
Парфуми, засоби гігієни та презервативи, згідно технічного завдання
Завершена
319 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 199.90 UAH
мін. крок: 1% або 3 199.90 UAH
Номер:
f35be2a22d0846a7b563d721418baa7b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-30-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2019 00:00
Період моніторингу:
30.07.2019 16:36 - 21.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 30.07.2019 № 50
м. Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о начальника управління Т.НОВІКОВА
Додаток
до наказу управління
від 30.07.2019 № 50
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 Дружківський дитячий будинок-інтернат UA-2019-03-06-001359-b 06.03.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Дружківського дитячого будинку - інтернат (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 04.12.2018 № 1/19, рішення Замовника від 26.03.2019 № 08/64, тендерну пропозицію ФОП Маслакова Гната Павловича повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.04.2019 № 19Т – 19/5.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ФОП Маслакова Гната Павловича установлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме:
- відсутній засвідчений підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності) додаток №1 до заповненого проекту договору (згідно Додатку № 4), що є не від’ємною його частиною, що не відповідає умовам додатку № 3 до тендерної документації;
- не заповнено інформацію згідно п.7 «інформація щодо використання печатки Учасником» додатку № 5 довідки «Відомості про Учасника», що не відповідає умовам додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Інформація, викладена у зверненні громадської організації, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі, підтвердилася.
Період усунення порушень:
14.08.2019 14:16 - 31.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2019 14:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління Східного офісу
Держаудитслужби в Донецькій області
Заперечення до висновку
про результати моніторингу закупівлі
від 14.08.2019
Дружківський дитячий будинок-інтернат (далі – Замовник) 06 березня 2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів за предметом – Код Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 33710000-0- (Парфуми, засоби гігієни та презервативи) (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-06-001359-b) (далі – процедура закупівлі), вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначені у тендерній документації (файл «ТД засоби особистої гігієни 2210.doc»).
У процедурі закупівлі взяли участь такі учасники:
1. Фізична особа-підприємець Маслаков Гнат Павлович.
2. Фізична особа-підприємець Садиков Руслан Казанфарович.
За результатами електронного аукціону, який відбувся 22.03.2019 року в 12:11 та завершився 22.03.2019 в 12:32 переможною визнана тендерна пропозиція з найменшою ціною Фізичної особи – підприємця Маслакова Гната Павловича. Під час розгляду тендерним комітетом Дружківського дитячого будинку-інтернату тендерної пропозиції ФОП Маслакова Гната Павловича недоліки, зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі, були розглянуті тендерним комітетом та визначені як формальні, несуттєві та такі що не впливають на зміст тендерної пропозиції ( Згідно Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 « Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» «…..Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки»), а саме:
1) Додаток №1 «Специфікація» до заповненого проекту договору не засвідчений підписом уповноваженої особи та печаткою, але сам проект договору засвідчений підписом уповноваженої особи та печаткою, крім того, вся пропозиція Учасника підписана електронним цифровим підписом, що підтверджує його особисту відповідальність за всю надану інформацію.
2) Щодо не заповненої у п.7 «Інформації щодо використання печатки Учасником» додатку №5 довідки «Відомості про Учасника» тендерний комітет, розглянувши надану у складі пропозиції Учасника довідку «Відомості про учасника» яка засвідчена підписом уповноваженої особи та печаткою, розцінив наявність печатки на зазначеному документі як підтвердження того що печатка Учасником використовується.
Крім того, Дружківський дитячий будинок-інтернат звернувся до постачальника ФОП Маслакова Гната Павловича за роз’ясненнями, стосовно виявлених порушень (Лист – звернення від 15.08.2019). На наше звернення ФОП Маслаков Г. П. надав пояснення, що «Згідно додатку №5 довідки «Відомості про підприємство», а саме у п.7 цього додатку чітко не зазначена вимога щодо того, як саме Учасник має зазначити використання ним печатки. Тому ця вимога залишилась на розсуд самого (кожного) з Учасників тендерної закупівлі. Я, Фізична особа – підприємець Маслаков Гнат Павлович, вирішив, що достатнім буде поставити свій підпис та печатку на документі без будь яких приписів стосовно використання печатки. Відсутність підпису та печатки у Додатку № 1 до заповненого проекту договору прошу вважати як технічну помилку, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції».
Фізичною особою – підприємцем Маслаковим Гнатом Павловичем не було порушено жодної умови щодо переможця торгів, а саме: вчасно були надані зразки товару (що повністю відповідають технічним вимогам закупівлі), у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір ФОП Маслаков Гнат Павлович надав Замовнику всі документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
В результаті проведення процедури закупівлі укладено Договір № ВТ-19/5 від 08.04.2019, сума Договору складає 239972,51 грн, виконується згідно вимог встановлених Тендерною документацією та статтею 36 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Станом на 20.08.2019 за зазначеним Договором вже поставлено товару на суму 198478,61 грн. Тобто, Договір № ВТ-19/5 від 08.04.2019 вже виконаний орієнтовно на 85%.
Враховуючи вищезазначене, Замовник вважає що зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі порушення не є підставою для відхилення найбільше економічно вигідної пропозиції Учасника та не є порушенням ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
21.08.2019 14:46