• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015 (CPV)44610000 – 9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску- (Сміттєві контейнери оцинковані)

Згідно ТД

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
Номер: 95a5ccef8b6948669ec810e309516c35
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-23-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.04.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.04.2019 16:52 - 18.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.04.2019 №27 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.04.2019 № 27 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2019-03-01-000749-c від 01.03.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 041-77-48, leonora201512@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування та укладання договору встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 7 статті 2 та частини 3 статті 36 Закону № 922 укладено договір про закупівлю від 08.04.2019 року № 6, на загальну суму 113 990,00 грн. без застосування процедури закупівлі, визначеної частиною 1 статті 12 Закону № 922. За результатами моніторингу щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та оприлюдненні інформації, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: дотримання Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради, (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі та укладання договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, інформація розміщена Замовником в електронній системі закупівель щодо закупівлі у 2019 році по предмету «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску», код за ДК 021:2015: 44610000-9. За результатами моніторингу щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі та укладанні договору встановлено, що Замовником 01 березня 2019 року в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro (далі- веб-портал) оприлюднено річний план за номером ІD: UA-P-2019-03-01-000770-c, тa відповідно до якого, заплановано придбання товару по предмету: «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» за кодом 44610000-9 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – ДК 021:2015) за процедурою відкритих торгів загальною очікуваною вартістю в сумі 260 000,00 гривень. Разом з тим, відповідно до оголошення про закупівлю оприлюдненого 01 березня 2019 року Замовником проведено процедуру закупівель товарів за предметом закупівлі: «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску», код за ДК 021:2015: 44610000-9- (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), очікувана вартість якої 130 000,00 грн., за результатами якої укладено договір про закупівлю від 08.04.2019 року № 6, на загальну суму 113 990,00 гривень. Однак, слід відмітити, що очікувана вартість зазначеної закупівлі є меншою, ніж установлена в абзаці 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), як наслідок, закупівля є допороговою. Водночас, відповідно до інформації оприлюдненої на веб-порталі, Замовником також 01.03.2019 року розпочато проведення ще однієї процедури закупівель за аналогічним предметом закупівель (інформації оприлюднено на веб-порталі за номерами ІD: UA-2019-03-01-000748-c), очікуваною вартістю 130 000,00 гривень. Поряд з тим, відповідно до підпункту 18 частини 1 статті 1 Закону № 922, зокрема визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Частиною 7 статті 2 Закону № 922 передбачено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Крім того, частиною 3 статті 36 Закону № 922 забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. Таким чином, Замовник може проводити процедури закупівель передбачені статтею 12 Закону № 922 у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі товарів дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі встановлені в абзаці 2 частини 1 статті 2 Закону № 922 (200 тис. грн.) в межах єдиної процедури. Враховуючи викладене, Замовником заплановано проведення однієї процедури відкритих торгів по придбанню товарів по предмету «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» за кодом ДК 021:2015 - 44610000-9, очікуваною вартістю в сумі 260 000,00 грн., при цьому фактично проведено дві допорогові закупівлі очікуваними вартостями по 130 000 гривень. Отже, Замовником проведено допорогову процедуру закупівель, очікуваною вартістю 130 000,00 грн. (інформацію оприлюднено на веб-порталі за номером ІD: UA-2019-03-01-000749-c), за результатами якої укладено договір про закупівлю від 08.04.2019 року № 6 в сумі 113 990,00 грн, без застосування процедури закупівлі, визначеної частиною 1 статті 12 Закону № 922, чим не дотримано вимоги частини 7 статті 2 та частини 3 статті 36 Закону № 922. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK-1-13-1, RISK-1-2-1, RISK-1-12, RISK-1-13-2, RISK-1-3-1) не підтверджено.
Період усунення порушень: 15.05.2019 17:42 - 01.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2019 17:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виявлені порушення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області відповідно до НАКАЗУ 23.04.2019 №27 UA-2019-03-01-000749-c від 01.03.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель повідомляємо: 01 березня 2019 року в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro (далі- веб-портал) було оприлюднено річний план за номером ІD: UA-P-2019-03-01-000770-c, тa відповідно до якого, заплановано придбання товару на 2019р. у тому числі по предмету закупівлі: «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» за кодом 44610000-9 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (зі змінами) (далі – ДК 021:2015) за процедурою відкритих торгів загальною очікуваною вартістю в сумі 260 000,00 гривень. Відповідно до оголошень про закупівлі, оприлюднених 01 березня 2019 року, за предметом закупівлі: «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску», код за ДК 021:2015: 44610000-9- (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), очікувана вартість яких 260 тисяч грн., здійснено закупівлі: - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-01-000749-c 130 тис. грн. - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-01-000748-c 130 тис.грн. (посилання) Дані закупівлі були здійснені відповідно вимог ч.1 та 2 ст. 12 Закону шляхом застосування процедури відкритих торгів (див. посилання) Статтею 2 Закону №922 передбачається, що Замовник, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів, послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень, проводить процедуру відкритих торгів, а визначення предмета закупівлі здійснюється згідно наказу Міекономрозвитку від 17.03.2016 №454. Частиною 7 статті 2 Закону № 922 передбачено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Крім того, частиною 3 статті 36 Закону № 922 забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом. Вищезазначені нормативні акти дотримані належним чином (оголошення про проведення відкритих торгів додаються). Щодо поділу Замовником предмету закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Відповідно до вищезазначеного Закону не забороняється опубліковувати декілька оголошень за тим самим предметом закупівлі. Рішення про поділ (на проведення декількох закупівель (оголошень)) прийнялось виходячи з економічної та технічної доц’ільності. Зокрема, прикладом необхідності поділу предмета закупівлі на частини став значний обсяг закупівлі. При цьому, є ризик того, що у разі проведення процедури за єдиним предметом закупівлі (одним оголошенням) не буде достатньої кількості учасників, які зможуть виконати вимоги замовника щодо обсягу або місця поставки певного товару (контейнерів оцинкованих). Відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 №454 з 1 січня 2017 року замовник може здійснювати закупівлі за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Проведення двох закупівель (оголошень) не призвело до дискримінації учасників та збитків для бюджету і дало можливість зекономити кошти дотримавшись всіх принципів згідно Закону.
Дата публікації звіту: 21.05.2019 14:06