-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Амбулаторія групової практики сімейної медицини по вул. Шевченка 24 в с. Коршів Коломийського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Торги відмінено
8 473 620.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 84 736.20 UAH
мін. крок: 1% або 84 736.20 UAH
Номер:
a0dc0c8d6bd84e34be2b056f34c785c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-03-28-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.03.2019 00:00
Період моніторингу:
28.03.2019 09:42 - 23.04.2019 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.03.2019 № 94
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.03.2019 № 94
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-02-28-001036-a 28.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель та зміни до нього на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Пасічник Н.І. 28.02.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МКБ Станіслав» (далі – ТОВ «МКБ Станіслав»), повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу тендерної пропозиції ТОВ «МКБ Станіслав» установлено таке.
Пунктом 2 розділу V тендерної документації встановлено обов’язок щодо надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа, який повинен містити зобов’язання щодо гарантійного терміну на виконані роботи відповідно до умов тендерної документації.
Умовами пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації гарантійний термін на виконані роботи повинен складати не менше 10 років.
Проте тендерна пропозиція учасника ТОВ «МКБ Станіслав» містить довідку від 12.03.2019 № 12/5, в якій не підтверджено гарантійного терміну на виконані роботи, визначеного умовами пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, чим не дотримано вимог пункту 2 розділу V тендерної документації.
Також аналізом тендерної пропозицій учасника ТОВ «МКБ Станіслав» установлено її невідповідність умовам тендерної документації, а саме: учасник документально не підтвердив форму власності автомобілів марки Volkswagen LT35 та Меrsedes-Benz (що вимагали умови підпункту 1.1.1 пункту 1 додатка 2 до тендерної документації), які учасник зазначив у довідці від 12.03.2019 року № 12/8 як орендовані.
Зокрема, учасник ТОВ «МКБ Станіслав» у своїй тендерній пропозиції надав договори оренди на зазначені автомобілі від 23.08.2017 № 23/08-1 та 30.05.2018 № 23/08-1, термін дії яких завершився 31.12.2017 та 31.12.2018 відповідно. Документів, які підтверджують продовження терміну їх дії або інших документів, які підтверджують форму власності цих автомобілів учасник не надав, чим не дотримався вимог підпункту 1.1.1 пункту 1 додатка 2 до тендерної документації.
Крім цього, моніторингом встановлено, що учасник ТОВ «МКБ Станіслав» у своїй тендерній пропозиції (довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 13.03.2019 № 13/6) не підтвердив інформацію про професію або кваліфікацію працівників (за дипломом, посвідченням, тощо), чим не дотримався вимог підпункту 1.2.1 пункту 1 додатка 2 до тендерної документації.
Також умовами тендерної документації вимагалось надання довідки встановленої форми, яка містить відомості про виконання аналогічного договору (підпункт 1.3.1 пункту 1 додатка 2 до тендерної документації) та надання копій всіх аналогічних договорів, що наведені в довідці (підпункт 1.3.2 пункту 1 додатка 2 до тендерної документації), а також оригіналів позитивних листів-відгуків (підпункт 1.3.3 пункту 1 додатка 2 до тендерної документації).
Учасник на виконання зазначених вимог надав довідку від 13.03.2019 №13/1, в якій зазначив інформацію про п’ять аналогічних договорів, проте:
до інформації про укладений договір з ТОВ «Галич Агро Стек» на суму 5 700 000,00 грн не надано копію цього договору та оригінала позитивного листа-відгуку;
до інформації про укладений договір з ТОВ «Галич Агро Стек» на суму 10 0361 667,87 грн не надано оригінал позитивного листа-відгуку;
до інформації про укладений договір з Департаментом будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації на суму 657 975,00 грн не надано копію цього договору.
Отже, учасник не дотримався вимог підпункту 1.3.2 та підпункту 1.3.3 пункту 1 додатка 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МКБ Станіслав» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з зазначеним учасником.
Період усунення порушень:
01.04.2019 18:31 - 18.04.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2019 18:31