• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Амбулаторія монопрактики сімейної медицини участок Село – 2 с. Річка Косівського району Івано-Франківської області. Нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)

Торги відмінено

5 647 753.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 56 477.53 UAH
Номер: 6a88ff3e959e43db83a164807dffac12
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-03-28-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.03.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.03.2019 09:40 - 23.04.2019 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 27.03.2019 № 94 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 27.03.2019 № 94 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2019-02-19-002079-b 19.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, nalesnay.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будальянс-МВ» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРГ» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель та зміни до нього на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Пасічник Н.І. 19.02.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КРГ» (далі – ТОВ «КРГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будальянс-МВ» (ТОВ «Будальянс-МВ»), протокол засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області (далі – Замовник) від 18.03.2019 б/н, протокол розгляду тендерної пропозиції від 18.03.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу установлено, що учасник ТОВ «Будальянс- МВ» у своїй тендерній пропозиції (довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.03.2019 № 12) не підтвердив інформацію про професію або кваліфікацію працівників (за дипломом, посвідченням, тощо), чим не дотримався вимог підпункту 1.2.1 пункту 1 додатка 2 до тендерної документації. Крім цього, умовами тендерної документації вимагалось надання довідки встановленої форми, яка має містити інформацію про обладнання, машини, механізми учасника необхідних для виконання робіт із зазначенням їх форми власності (власні чи орендовані), а також надання документів на підтвердження форми власності зазначених у довідці обладнання, машини, механізми (підпункт 1.1.1 пункту 1 додатка 2 до тендерної документації). Учасник на виконання зазначених вимог надав довідку від 01.03.2019 № 3, в якій наведено інформацію, зокрема, про орендовану будівельну техніку у кількості 3 одиниці. Водночас тендерна пропозиція учасника містить документ «Розрахунок вартості машино-години орендованої будівельної техніки» (далі – Розрахунок), в якому зазначено інформацію про орендовану будівельну техніку у кількості 72 одиниці, яка буде застосовуватися для виконання замовлення. З огляду на викладене учасник документально не підтвердив вимоги підпункту 1.1.1 пункту 1 додатка 2 до тендерної документації в частині ненадання у повному обсязі інформації про орендовану техніку, яка зазначена в Розрахунку та буде застосовуватися для виконання робіт та, як наслідок, не підтвердив форму власності цієї орендованої будівельної техніки. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будальянс-МВ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з зазначеним учасником.
Період усунення порушень: 01.04.2019 18:33 - 18.04.2019 00:00
Дата публікації висновку: 01.04.2019 18:33