-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
спеціальні харчові суміші для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію
спеціальні харчові суміші для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію
Торги не відбулися
977 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 977.80 UAH
мін. крок: 0.1% або 977.80 UAH
Номер:
2a46b18027d349dd98e99d5a63c14bf6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-27-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2019 00:00
Період моніторингу:
27.02.2019 17:26 - 22.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2019 Одеса № 66
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 27.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 27.02.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.02.2019 № 66
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-02-22-000115-c 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
2. UA-2019-02-20-000117-c 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
3. UA-2019-02-15-000288-c 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
4. UA-2019-02-14-000871-c 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
5. UA-2019-02-14-000882-c 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
6. UA-2019-02-13-000941-b 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
7. UA-2019-02-13-001271-b 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
8. UA-2019-02-15-002373-b 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
9. UA-2019-02-22-001083-b 22.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-02-20-002227-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
11. UA-2019-02-19-002151-b 19.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
12. UA-2019-02-25-000515-c 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
13. UA-2019-02-13-000778-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
14. UA-2019-02-13-001169-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
15. UA-2019-02-13-001472-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
16. UA-2019-02-13-001563-a 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
17. UA-2019-02-18-000785-a 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
18. UA-2019-02-25-000572-c 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.
19. UA-2019-02-26-000779-b 26.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І.О.
20. UA-2019-02-25-002471-b 25.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Залізко І.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу питання відповідності тендерної документації законодавству про закупівлі встановлено, що Замовник порушив норми пунктів 2 та 3 частини 2 статті 22 Закону про закупівлі. За результатами проведеного моніторингу питань відображення закупівлі в річному плані та оприлюднення інформації про її проведення порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерна документація.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік комунального некомерційного підприємства «ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2» Одеської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства про закупівлі.
За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що на порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі) тендерна документація не містить інформацію, стосовно того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Також, Замовник на порушення вимог пункту другого частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час закупівлі вимагає в тендерній документації документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме довідку в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 і 8 частиною першою статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
01.03.2019 09:15 - 19.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.03.2019 09:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Перелік змін до тендерної документації за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 – 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
(спеціальні харчові суміші для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію)
Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі на підставі статті 17 Закону:
До змін :
№
з/п Підстава для відмови Учаснику в участі
у процедурі закупівлі Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі
1
Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17
Надати довідку в довільній формі про відсутність підстав, передбачених частинами першої та частини другої 17 статті.
2 Учасник не проводить господарську діяльність відповідно до його статуту 2.1. Копія свідоцтва або копія витягу про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку;
2.2 Копія статуту або іншого установчого документу;
2.3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
2.4. Копія паспорту (для фізичних осіб);
2.5. Копія ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (якщо передбачено чинним законодавством).
З урахуванням змін :
№
з/п Підстава для відмови Учаснику в участі
у процедурі закупівлі Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі
1 Учасник не проводить господарську діяльність відповідно до його статуту 2.1. Копія свідоцтва або копія витягу про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку;
2.2 Копія статуту або іншого установчого документу;
2.3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
2.4. Копія паспорту (для фізичних осіб);
2.5. Копія ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (якщо передбачено чинним законодавством).
6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
До змін З урахуванням змін
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим даною тендерною документацією.
Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 3 до Документації.
Усі посилання у Додатку 3 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".
Невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим медико- технічним вимогам (Додаток 3 до Документації) розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим даною тендерною документацією.
Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку 3 до Документації.
Усі посилання у Додатку 3 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".
Невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим медико- технічним вимогам (Додаток 3 до Документації) розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації.
Згідно ст.22 п.2. пп.3 Закону України « Про публічні закупівлі»,
технічні якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати
необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Додаток 2 Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям:
До змін :
Таблиця 1
№
з/п Кваліфікаційна вимога Документи, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам
1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Довідка учасника, надана в довільній формі про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, у тому числі: копій документів, що підтверджують наявність у учасника відповідних складських приміщень1 (власних чи орендованих), власного2 чи орендованого3 автотранспорту.
Примітки:
1 Наявність у учасника відповідних складських приміщень, що відповідають умовам зберігання предмету закупівлі підтверджується копіями документів про власність або договором оренди.
2 Наявність у учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
3 Наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копіями діючих договорів оренди транспортних засобів або договорів про надання послуг з транспортування.
2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідка у довільній формі, що містить інформацію про працівників Учасника (наявність відповідної кваліфікації працівників, які мають необхідні знання та досвід).
3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 3.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником договір (договори) предметом якого (-их) є спеціальні харчові суміші для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію або дитяче харчування, із зазначенням: найменування Замовника з якими укладено договір, процедури закупівлі, дати Договору.
3.2. Копія договору щодо постачання товарів, який є предметом закупівлі та вказаний у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3.3. Оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від покупця, який вказаний в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
З урахуванням змін :
Таблиця 1
№
з/п Кваліфікаційна вимога Документи, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам
1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Довідка учасника, надана в довільній формі про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, у тому числі: копій документів, що підтверджують наявність у учасника відповідних складських приміщень1 (власних чи орендованих), власного2 чи орендованого3 автотранспорту.
Примітки:
1 Наявність у учасника відповідних складських приміщень, що відповідають умовам зберігання предмету закупівлі підтверджується копіями документів про власність або договором оренди.
2 Наявність у учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
3 Наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копіями діючих договорів оренди транспортних засобів або договорів про надання послуг з транспортування.
2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідка у довільній формі, що містить інформацію про працівників Учасника (наявність відповідної кваліфікації працівників, які мають необхідні знання та досвід).
3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 3.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником договір (договори) предметом якого (-их) є спеціальні харчові суміші для дієтичного харчування хворих на фенілкетонурію або дитяче харчування, із зазначенням: найменування Замовника з якими укладено договір, процедури закупівлі, дати Договору.
3.2. Копія договору щодо постачання товарів, який є предметом закупівлі та вказаний у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3.3. Оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від покупця, який вказаний в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
4 Застосування заходів із захисту довкілля під час виконання умов поставки Учасник надає оригінал довідки у довільній формі, в якій гарантує застосування заходів із захисту довкілля під час виконання умов поставки.
Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Дата публікації звіту:
05.03.2019 16:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
06.03.2019 17:04