-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:33600000-6 - "Фармацевтична продукція" (Атропін (Atropine), Пропофол (Рropofol), Лідокаїн (Lidocaine), Севофлуран (Sevoflurane), Атракуріум (Аtracurium), Неостигмін (Neostigmine), Гепарин натрій (Heparinsodium), Аміодарон (Amiodarone), Фуросемід (Furosemide), Омепразол (Omeprazole), Диклофенак (Diclofenac), Дротаверин (Drotaverine), Еноксапарин (Enoxaparin), Надропарин (Nadroparin), Епоетин альфа (Еpoetin alfa), Дексаметазон (Dexamethasone), Преднізолон (Prednisolone))
згідно ТД
Завершена
2 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 920.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 920.00 UAH
Номер:
067aeea1bc9b41f2821a6bf5ee43d83d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-20-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2019 00:00
Період моніторингу:
20.05.2019 17:20 - 13.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.05.2019 № 95
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2019 № 95
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2019-02-08-002111-b 08.02.2019 Комунальна установа "Комунальний заклад "Клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами відображення закупівлі у річному плані (додатку), визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладання договору та додаткових угод до нього порушень не встановлено. Моніторингом установлено відсутність в пропозиції переможця торгів ТОВ «Бізнес Центр Фармація» довідки про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. Водночас з наявних у складі тендерної пропозиції ТОВ «Бізнес Центр Фармація» документів встановлено осіб, які є підписантами договорів з боку зазначеного учасника.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Враховуючи наявність в тендерній пропозиції ТОВ «Бізнес Центр Фармація» документів щодо встановлення осіб, які є підписантами договорів з боку зазначеного учасника, зобов’язання щодо усунення порушень відсутні.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляд тендерної пропозиції переможця торгів, укладання договору, виконання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Комунальний заклад «Клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» (далі-Замовник) від 15.02.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Бізнес Центр Фармація» вимогам тендерної документації, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.04.2019 № 11 та додаткові угоди до нього, пояснення Замовника від 22.05.2019 та 23.05.2019, скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «БАДМ-Б» від 07.03.2019 № 066/19/0686/012, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.03.2019 № 2701-р/пк-пз та від 28.03.2019 № 3690-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Відповідно до пункту восьмого частини четвертої розділу УІ тендерної документації учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати документи: 1) Інформаційну довідку, складену в довільні формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. До вищезазначеної довідки необхідно надати копію паспорту особи, що буде підписувати договір. 2) Довідку складену в довільній формі про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції.
Моніторингом установлено відсутність в пропозиції переможця торгів ТОВ «Бізнес Центр Фармація» довідки складеної в довільній формі про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції.
Проте в пропозиції ТОВ «Бізнес Центр Фармація» міститься Витяг з ЄДР, відповідно до розділу якого «Прізвище, ім’я по батькові, дата обрання (призначення осіб), які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи» зазначено, що уповноважена особа (підписант) діє без обмежень. Водночас моніторингом установлено, що пунктом 5.18 Статуту, який міститься в тендерній пропозиції ТОВ «Бізнес Центр Фармація» визначено, що члени дирекції товариства мають право без довіреності представляти інтереси товариства перед будь-якими фізичними і юридичними особами з питань укладання та підписання договорів, передбачених законодавством України. Згідно з пунктом 5.15 Статуту ТОВ «Бізнес Центр Фармація» членами дирекції призначаються особи, які перебувають у трудових відносинах з Товариством.
Період усунення порушень:
11.06.2019 12:27 - 26.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2019 12:27
Запити/Пояснення
Номер:
b059951001a14a53bfed0ae9f6c18156
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2019 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-08-002111-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Відповідно до п.8 частини 4 розділу УІ тендерної документації учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати документи: 1) Інформаційну довідку, складену в довільні формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі До вищезазначеної довідки необхідно надати копію паспорту особи, що буде підписувати договір. 2) Довідку складену в довільній формі про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції.
Моніторингом установлено відсутність в пропозиції переможця торгів ТОВ «Бізнес Центр Формація» відсутня довідка складена в довільній формі про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. Поясніть причину не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Бізнес Центр Формація», як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
1206b5f4c61943b39b1c1ecd1b1db2cd
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
23.05.2019 14:47
Опис:
Пояснення щодо закупівліакупівля Відкриті торги Опублікована на ЦБД з ЕЦП/КЕП
ДК 021:2015:33600000-6 - "Фармацевтична продукція" (Атропін (Atropine), Пропофол (Рropofol), Лідокаїн (Lidocaine), Севофлуран (Sevoflurane), Атракуріум (Аtracurium), Неостигмін (Neostigmine), Гепарин натрій (Heparinsodium), Аміодарон (Amiodarone), Фуросемід (Furosemide), Омепразол (Omeprazole), Диклофенак (Diclofenac), Дротаверин (Drotaverine), Еноксапарин (Enoxaparin), Надропарин (Nadroparin), Епоетин альфа (Еpoetin alfa), Дексаметазон (Dexamethasone), Преднізолон (Prednisolone)
Номер:
cd9a61183b064337808068aada3cefbb
Назва:
Надання пояснення щодо закупівлі ДК 021:2015:33600000-6 - "Фармацевтична продукція" (Атропін (Atropine), Пропофол (Рropofol), Лідокаїн (Lidocaine), Севофлуран (Sevoflurane), Атракуріум (Аtracurium), Неостигмін (Neostigmine), Гепарин натрій (Heparinsodium), Аміодарон (Amiodarone), Фуросемід (Furosemide), Омепразол (Omeprazole), Диклофенак (Diclofenac), Дротаверин (Drotaverine), Еноксапарин (Enoxaparin), Надропарин (Nadroparin), Епоетин альфа (Еpoetin alfa), Дексаметазон (Dexamethasone), Преднізолон (Prednisolone))
Дата опублікування:
22.05.2019 14:46
Опис:
Надаємо пояснення
Номер:
f3c061541a68484eb94f653d34388f98
Назва:
Питання щодо виявлення порушення щодо закупівлі UA-2019-02-08-002111-b
Дата опублікування:
11.06.2019 13:21
Опис:
Доброго дня. Адміністрація КЗ "КОД"ДОР" звератається з питанням щодо виявлення порушення щодо закупівлі UA-2019-02-08-002111-b. В статусі закупівлі прописано: порушення виявлені. Але у Висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства прописано: порушень не встановлено. Просимо надати поясення: встановлені чи не встановлені порушення по данній закупівлі.
З повагою.