-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Завершена
7 395 678.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 395.68 UAH
мін. крок: 0.1% або 7 395.68 UAH
Номер:
ff591d647f5b4374bce150a7cf7b1a94
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-21-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.07.2020 00:00
Період моніторингу:
21.07.2020 15:55 - 12.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2020 № 125
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.07.2020 № 125.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-15-001677-b 15.01.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу надання Замовником інформації, документів, тощо у випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (нова редакція) встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та опублікування Замовником (після прийняття рішення органом державного фінансового контролю про проведення моніторингу) звіту про виконання договору, керуючись статтею керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору та недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (UA-P-2019-01-15-013565-c) Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету протоколом від 15.01.2019 року, із змінами від 24.01.2019 та від 06.03.2019; протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.03.2019; тендерні пропозиції ТОВ «Каштан-Плюс», ТОВ «Переяслав-Молпродукт»; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки товару № 17 від 08.04.2019 р., додаткова угода № 1 від 08.04.2019, додаткова угода № 2 від 02.05.2019, додаткова угода № 3 від 05.06.2019, додаткова угода № 4 від 31.07.2019, додаткова угода № 8 від 09.04.2020 року до вказаного договору, запит Західного офісу Держаудитслужби Замовнику на пояснення від 28.07.2020 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 28.02.2019 № 2233-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 « Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) а саме, у формі річного плану закупівель не відображено інформацію передбачену пунктом 5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)».
Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Однак, в електронній системі закупівель не опубліковано інформації та/або документального підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
В межах моніторингу 28.07.2020 опубліковано запит органу державного фінансового контролю щодо надання пояснень причини та підстави укладання додаткової угоди від 09.04.2020 №8 до Договору № 17, термін дії якого закінчився та не опублікування відповідної інформації про внесення змін до договору, зокрема, не опублікування повідомлення про внесення змін до Договору №17 щодо укладення додаткових угод №№5, 6 та 7.
Проте, Замовником на порушення частини 5 статті 8 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту та на час завершення моніторингу (06.08.2020) відповідну інформацію та пояснення через електронну систему закупівель не надано (не оприлюднено), чим порушено норми частини 5 статті 8 Закону (в редакції, чинній на час проведення моніторингу).
Період усунення порушень:
06.08.2020 16:17 - 21.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2020 16:17
Запити/Пояснення
Номер:
c626173073f64bdd911ef3e03072912a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.07.2020 11:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.08.2020 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-01-15-001677-b, яка проводилася Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема встановлено, що Замовником за результатами торгів укладено з ТОВ «Каштан-Плюс» договір поставки товарів № 17 від 08.04.2019 р. (далі – Договір № 17) на суму 4 173 695,75 грн з ПДВ.
Згідно, Договору № 17 пункту 10.2 закінчення терміну дії договору – 08.04.2020 року.
Поряд з тим, укладено додаткову угоду № 8 від 09.04.2020 року про продовження терміну дії договору - до 31.12.2020 року.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Чому додаткова угода № 8 від 09.04.2020 року про продовження терміну дії договору № 17 укладена після його закінчення?
Аналізом наявної в електронній системі закупівель (ТС «ProZorro») інформації встановлено, що до договору від 08.04.2019 р. №17 укладено та оприлюднено додаткові угоди № 1 від 08.04.2019, № 2 від 02.05.2019, № 3 від 05.06.2019, № 4 від 31.07.2019 та № 8 від 09.04.2020 року.
Відповідно до вимог частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Водночас, в електронній системі закупівель Замовником відповідна інформація (повідомлення про внесення змін до договору щодо укладених додаткових угод № 5, №6, №7 до Договору № 17) не оприлюднено.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Пояснити причини та підстави не опублікування повідомлення про внесення змін до Договору№17 (додаткові угоди №5, №6, №7)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Начальник Роман КРОЛЯК