• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти

Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору

Завершена

7 395 678.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 395.68 UAH
Номер: ff591d647f5b4374bce150a7cf7b1a94
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-21-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.07.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 21.07.2020 15:55 - 12.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.07.2020 № 125 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.07.2020 № 125. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-15-001677-b 15.01.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу надання Замовником інформації, документів, тощо у випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (нова редакція) встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та опублікування Замовником (після прийняття рішення органом державного фінансового контролю про проведення моніторингу) звіту про виконання договору, керуючись статтею керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору та недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (UA-P-2019-01-15-013565-c) Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету протоколом від 15.01.2019 року, із змінами від 24.01.2019 та від 06.03.2019; протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.03.2019; тендерні пропозиції ТОВ «Каштан-Плюс», ТОВ «Переяслав-Молпродукт»; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки товару № 17 від 08.04.2019 р., додаткова угода № 1 від 08.04.2019, додаткова угода № 2 від 02.05.2019, додаткова угода № 3 від 05.06.2019, додаткова угода № 4 від 31.07.2019, додаткова угода № 8 від 09.04.2020 року до вказаного договору, запит Західного офісу Держаудитслужби Замовнику на пояснення від 28.07.2020 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 28.02.2019 № 2233-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 « Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) а саме, у формі річного плану закупівель не відображено інформацію передбачену пунктом 5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)». Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Однак, в електронній системі закупівель не опубліковано інформації та/або документального підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. В межах моніторингу 28.07.2020 опубліковано запит органу державного фінансового контролю щодо надання пояснень причини та підстави укладання додаткової угоди від 09.04.2020 №8 до Договору № 17, термін дії якого закінчився та не опублікування відповідної інформації про внесення змін до договору, зокрема, не опублікування повідомлення про внесення змін до Договору №17 щодо укладення додаткових угод №№5, 6 та 7. Проте, Замовником на порушення частини 5 статті 8 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту та на час завершення моніторингу (06.08.2020) відповідну інформацію та пояснення через електронну систему закупівель не надано (не оприлюднено), чим порушено норми частини 5 статті 8 Закону (в редакції, чинній на час проведення моніторингу).
Період усунення порушень: 06.08.2020 16:17 - 21.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 06.08.2020 16:17

Запити/Пояснення