• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо (15111100-0 яловичина 1-го сорту (м'ясо свіже, охолоджене без кості) м’ясо куряче, печінка)»

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Номер: f170cb54d85e4cb88448320cd56d55de
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-10-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 10.04.2019 15:34 - 03.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.04.2019 № 62 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2019 № 62 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-22-002603-b 22.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 734-46-22, kristina-ivaskevich@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення норм частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут» (далі – Замовник) від 22.02.2019 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП «Лунів Володимир Романович», ФОП Воляник В.В., протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника від 18.03.2019, протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця (намір укласти договір) від 22.03.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю № 46 від 03.04.2019. Проведеним моніторингом закупівлі встановлено, що учасником ФОП Воляник В.В. в недотримання пункту 2 частини 6 розділу 3 тендерної документації надано декларацію виробника, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Також, на недотримання вимог тендерної документації (пункт 1.2 таблиці 1 додатку 1) для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником ФОП Воляник В.В. у тендерній пропозиції подано свідоцтво на транспортний засіб, який зареєстровано на третю особу, однак не надано договір оренди. Враховуючи вищенаведене, Замовником на порушення пункту 1 частини 1 статті 30 Закону не відхилено пропозицію учасника ФОП Воляник В.В., як таку, що не відповідала умовам тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційних вимог. На порушення пункту 1 частини 1 статті 30 Закону, Замовником установлено невідхилення тендерної пропозиції ФОП Воляник В.В., з причини невідповідності кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що в укладеному договорі про закупівлю № 46 від 03.04.2019, визначено загальну вартість договору 1 100 000,00 гривень (пункт 3.1 договору). В пункті 5.3 договору зазначено, що постачальник зобов’язується передати у встановлений строк у власність Замовника товар в асортименті та кількості, відповідно до Специфікації до договору. Проте, у Специфікації до договору зазначено вартість 1 373 965,00 гривень. Крім того встановлено, що договір, укладений за результатами торгів відрізняється від проекту договору про закупівлю, в частині відсутності у проекті договору найменування «четвертинки курячі, філе куряче», які зазначено в укладеному договорі. Зазначене привело до порушення вимог частини 4 статті 36 Закону.
Період усунення порушень: 23.04.2019 12:56 - 11.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2019 12:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю № 46 від 03.04.2019 року з учасником ФОП Воляник В.В. та направлення письмового повідомлення учаснику про розірвання договору
Дата публікації звіту: 02.05.2019 20:42