• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове

Завершена

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Номер: effd878d1cd34a2abd21a455e31dd19a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-10-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 10.04.2019 15:36 - 03.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.04.2019 № 62 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Р.КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2019 № 62 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-28-000932-a 28.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 734-46-22, kristina-ivaskevich@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання на відповідність річного плану очікуваній вартості закупівлі установлено порушення норм частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам – Закон України «Про публічні закупівлі» порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час формування тендерної документації, дотримання законодавства підчас розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «Боднарчук Мирослава Несторівна», дотримання законодавства при укладенні договору закупівлі. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік з додатками до нього, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 28.02.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ФОП «Боднарчук Мирослава Несторівна», повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2019, договір про закупівлю № 44 від 05.04.2019 року Проведеним аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що в порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «Боднарчук Мирослава Несторівна», з причини ненадання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, підтверджує документально відсутність підстав для відмови в участі у процедурі у спосіб, що визначений у Додатку № 1. В порушення статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», учасником - переможцем торгів ФОП «Боднарчук Мирослава Несторівна» не надано жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності вимогам цієї статті. Згідно частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до річного плану закупівель на 2019 рік UA-P-2019-01-31-004914-b та UA-P-2018-02-22-002088-c опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут», передбачено закупівлю «Масло вершкове» очікуваною 630 000 та 405 000 гривень відповідно. Проте, при здійсненні закупівлі масла вершкового (ID: UA-2019-02-28-000932-a), на веб-порталі Уповноваженого органу вказано очікувану вартість в сумі 480 000 грн, що не відповідає сумі закупівлі в річному плані.
Період усунення порушень: 17.04.2019 10:32 - 03.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2019 10:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Внесені зміни до річного плану закупівель, надання пояснення відносно відхилення не відхилення тендерної пропозиції
Дата публікації звіту: 24.04.2019 10:00

Рішення про призначення перевірки