-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район
Завершена
18 787 103.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 93 935.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 93 935.52 UAH
Номер:
6ae938c972c8480b95af96bf35f58433
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-06-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2021 00:00
Період моніторингу:
06.05.2021 16:28 - 29.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.05.2021 №304
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 06.05.2021 №304
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2018-12-27-000210-с від 27.12.2018 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності пропозицій ТзОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ «УКРАЇНА» та ТзОВ «БМБУД» умовам тендерної документації встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 05.04.2019 №1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі - Закон); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.12.2018, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 24.01.2019, протоколи розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Случ» (далі – ТзОВ «Будівельна компанія «Случ»), приватного акціонерного товариства «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» (далі – ПАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД»), приватного підприємства «АРТЕМБУД» (далі- ПП «АРТЕМБУД»), публічного акціонерного товариства «Хмельницьке ШБУ №56» (далі - ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56), малого приватного підприємства «НАРА» (далі - МПП НАРА), товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ «УКРАЇНА» (далі - ТзОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ «УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП» (далі - ТзОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «НВП ШЛЯХБУД» (далі - ТзОВ «НВП ШЛЯХБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (далі - ТОВ «БМБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» (далі – ТзОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна компанія «Містобуд» (далі – ТзОВ «Будівельно-монтажна компанія «Містобуд»), повідомлення про намір укласти договір, договір підряду №1 від 05.04.2019, додаткова угода до договору від 15.04.2019 №1, пояснення Замовника від 17.05.2021 та від 21.05.2021, отримані через електронну систему закупівель.
Проведеним аналізом пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації (із змінами) встановлено наступне.
Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації замовником зазначено, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження файлів в електронну систему закупівель, які повинні містити інформацію про субпідрядника (субпідрядників).
Однак, учасником закупівлі ТзОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» не подано у складі пропозиції інформацією про субпідрядника (субпідрядників).
Згідно додатку 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (ст.16 Закону)» тендерної документації замовником до довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначено вимогу щодо подачі учасниками довідки про наявність лабораторного поста на АБЗ, укомплектованого повіреними вимірювальними приладами для проведення лабораторних досліджень асфальтобетонної суміші відповідно до ДСТУ Б.В.2.7-119-2011, ДСТУ Б.В.2.7-127-2015 та ДСТУ Б.В.2.7-3192016 (із змінами та доповненнями).
Учасник закупівлі ТзОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» подав довідку, згідно якої лабораторне дослідження асфальтобетону здійснюється Національним університетом водного господарства та природокористування на підставі договору №4-724 від 20.07.2018 року. Однак, інформації про наявність лабораторного поста на АБЗ, укомплектованого повіреними вимірювальними приладами для проведення лабораторних досліджень асфальтобетонної суміші не подано.
Аналогічно учасник закупівлі ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ «УКРАЇНА» подав у складі пропозиції договір про надання лабораторних послуг №13-19 від 23.01.2019 року. Згідно якого послуги по проведенню лабораторних випробувань буде проводити ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України». Однак, інформації про наявність лабораторного поста на АБЗ, укомплектованого повіреними вимірювальними приладами для проведення лабораторних досліджень асфальтобетонної суміші не подано.
Згідно додатку 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (ст.16 Закону)» тендерної документації замовником для документального підтвердження виконання аналогічних договорів зазначено вимогу щодо подачі копії договору із замовниками.
ТзОВ «БМБУД» подано у складі пропозиції два договори укладені з Управлінням капітального будівництва Тернопільскої ОДА, а саме: від 02.10.2018 за № 22 та від 05.10.2018 за №46. Згідно розділу 14 «Додатки до договору» вказаних договорів передбачено додаток 1 «Розрахунок договірної ціни» та додаток 2 «Графік виконання робіт». Однак, ТзОВ «БМБУД» у складі пропозиції вказаних додатків до договорів від 02.10.2018 за № 22 та від 05.10.2018 за №46 не подано.
Враховуючи вищевикладене Замовником, в порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозиції ТзОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ «УКРАЇНА» та ТзОВ «БМБУД», як такі, що не відповідають умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
26.05.2021 11:30 - 10.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2021 11:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи надані роз’яснення до висновку, щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору, за яким Замовник самостійно має вжити заходи щодо розірвання договору, згідно процедури визначеної самим договором та діючим законодавством.
Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, як Замовником, надіслано ТОВ «БМБУД», як Учаснику, повідомлення про розірвання договору підряду про закупівлю робіт з будівництва від 02.06.2021р. № 1138/01-09/21, у відповідності до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
До наданих пояснень надаємо копії:
- лист від 02.06.2021р. № 1138/01-09/21.
Дата публікації звіту:
02.06.2021 12:24
Запити/Пояснення
Номер:
9edb9e1578b7402e9e6fbc16b0796cab
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.05.2021 09:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район », (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2018-12-27-000210-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
В ході моніторингу встановлено, що Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «БМБУД» від 05.04.2019 за №1 термін дії якого до 28.12.2020 року.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати інформацію щодо виконання або продовження виконання вищезгаданого договору.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0831e0d524e34ae5a07aa81c2796bafe
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
17.05.2021 16:23
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район Current average repair of the road O180804 Zalibivka-Pivche-Mizoch-Kopytkove on the section km 15+550 - km 18+950, Zdolbuniv district (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-27-000210-c) пояснюємо слідуюче.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Враховуючи вищевикладене, враховуючи норми ч. 4 ст. 837 ЦК України до окремих видів договорів підряду, встановлених параграфами 2-4 цієї глави, положення цього параграфа застосовуються, якщо інше не встановлено положеннями цього Кодексу про ці види договорів. Відповідно до ч. 1 ст. 855 ЦК України, якщо предмет договору підряду до закінчення роботи стало неможливим без вини сторін, підрядник не має права вимагати плати за роботу. Згідно ч. 5 ст. 879 ЦК України у разі неможливості завершити будівництво (будівельні роботи) з інших причин, що не залежать від замовника, підрядник не має права вимагати від замовника плату за роботу або оплату витрат, якщо інше не встановлено договором. Згідно п. 84, 85 постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Якщо замовник у визначені договором підряду строки не передасть підряднику на погодження план фінансування будівництва на поточний рік, підрядник має право не розпочинати роботи, а на перехідних будовах - припинити їх виконання. Виходячи з вищевикладеного та п. 10.1. договору визначено, що цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2020р., але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. На даний момент зобов’язання по договору не виконані, а тому правових підстав для оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю відсутні.
Номер:
449a65309b414932843583b9149bb237
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.05.2021 12:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район », (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2018-12-27-000210-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «БМБУД» від 05.04.2019 за №1 (далі-Договір).
Згідно пункту 10.1 даного Договору «Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2020 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.».
Опрацювавши, надане 17.05.2021 через електронну систему закупівель Замовником пояснення прошу надати інформацію:
- щодо стану виконання Договору, вартості виконаних робіт станом на 17.05.2021, в тому числі у 2019, 2020 та 2021 році ;
- щодо оплати замовником вартості виконаних робіт станом на 17.05.2021, в тому числі у 2019, 2020 та 2021 році;
- щодо суми взятих та неоплачених зобов’язань за цим Договором станом на 17.05.2021 року;
- щодо укладання додаткових угод про продовження терміну дії даного Договору (у випадку укладання додаткових угод прошу їх надати).
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a4b50cdfcb2048efa0a12298364fc2d4
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
21.05.2021 14:54
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-27-000210-c) пояснюємо наступне. Станом на 21.05.2021 року роботи по договору не виконувалися, відповідно і оплата замовником вартості виконаних робіт не проводилася. Повідомляємо, що зміни щодо продовження строку виконання робіт та терміну дії Договору шляхом підписання додаткової угоди до Договору не відбувалися.
Номер:
f9ae94b1534448029b79b5d41cca7195
Назва:
запит за роз'ясненням
Дата опублікування:
31.05.2021 14:35
Опис:
Щодо зобов’язання здійснити заходи з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення, щодо вищевказаного зобов’язання, враховуючи наступне.
Згідно з частиною 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Статтею 651ЦК України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», останній визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та є спеціальним законом, що регулює порядок укладення договорів про закупівлю для забезпечення потреб держави та територіальних громад. Статтею 37 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції чинній на момент укладення спірного договору не визначено підстав для розірвання договору про закупівлю.
Зважаючи на те, що ініціювання припинення договірних відносин відбувається виключно за волею сторін або за рішенням суду та, беручи до уваги, що роботи за договором виконуються й у Замовника відсутні претензії щодо їх неналежного виконання, просимо вказати на чітку норму Закону, яка регулює та передбачає припинення діючих договірних господарських відносин у разі виявлення порушень проведення процедури закупівлі та шляхи виконання вказаного зобов’язання.
Окрім того, звертаємо увагу, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі є актом індивідуальної дії, що видається суб’єктом владних повноважень, а відтак повинен відповідати ряду вимог до такого документу.
Як вже неодноразово встановлено Верховним Судом, та, що вчергове не враховано органом державного фінансового контролю, даний висновок обмежився лише вказівкою на невідповідність норми. При цьому, зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», орган державного фінансового контролю не конкретизував, яких саме заходів має вжити замовник, не визначив способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства.
Номер:
a1be592d347d4e3b87cb594ee55e1c6f
Назва:
Про розгляд звернення за роз’ясненням щодо висновку
Дата опублікування:
07.06.2021 11:28
Опис:
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) розглянувши звернення за роз’ясненням щодо висновку Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) інформує наступне.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180804 Залібівка-Півче-Мізоч-Копиткове на ділянці км 15+550 - км 18+950, Здолбунівський район, ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформація про закупівлю оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером UA-2018-12-27-000210-c), Управлінням 26.05.2021 оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, при цьому у пункті 3 «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» констатуючої частини даного висновку чітко зазначено зобов’язання щодо усунення порушення, а саме: вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 05.04.2019 №1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Тобто, у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі визначено спосіб усунення виявленого порушення, з посиланням на нормативно-правові акти, які регламентують порядок його усунення.