-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДезТАБ 1кг.банка.
Предмет закупівлі: ДезТАБ 1кг.банка 200шт.Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: аптечне відділення Центру ЕМД та МК , вул. Електротехнічна, 7, м. Київ.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: листопад 2015 року. Умови оплати товарів, виконання робіт, надання послуг: Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог ч. 1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів через головне управляння ДКС України в м. Києві. Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних.У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 5-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок.Вимоги до кваліфікації учасників: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - Копію свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей. - Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). - Копію свідоцтва (витягу) про реєстрацію платника податку на додану вартість (для платників на загальній системі оподаткування), або платників єдиного податку. - Копію або оригінал документа, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом тощо) Перелік документів які вимагаються для підтвердження якості товару в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції: 1. Сертифікат якості. 2. Свідоцтво про державну реєстрацію. 3. Гігієнічний висновок . 4 Інші документи, що необхідні для підтвердження якості товару: характеристика якості, або опис товару відповідно до медико-технічних вимог, методичні вказівки. Перелічені документи мають бути завірені «мокрою» печаткою та підписом уповноваженої особи. Примітка: перелічені документи повинні бути завірені належним чином, відскановані та в повному обсязі розміщені на сайті. Після визначення переможця за електронними торгами учасник переможець повинен надати пакет документів, завірених належним чином, у паперовому вигляді протягом 3 робочих днів.
мін. крок: 1% або 620.00 UAH