-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Мясо
Завершена
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 400.00 UAH
Номер:
83b1908ba07f4800b9e63e756b374818
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-25-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2019 00:00
Період моніторингу:
25.04.2019 10:48 - 22.05.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2019 № 21
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника М.ФЕДАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 25.04.2019 №21
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-02-19-000917-c 19.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
2 UA-2019-02-20-002516-b 20.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
3 UA-2019-02-21-000578-c 21.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, в частині складання тендерної документації, встановлено порушення пункту 2 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 та абзаців 1, 3 частини 3 статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, правильності визначення предмета закупівлі, оприлюднення оголошення про закупівлю та тендерної документації, розгляду, відхилення тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій ФОП Гоблик Тетяна Михайлівна, ФОП Макогон Надія Олександрівна, ФОП Лебович Євген Юрійович, ФОП Молдован Володимир Володимирович, протоколи відхилення тендерних пропозицій від 15.03.2019 №41, від 18.03.2019 №45 та №46, протоколи розгляду тендерних пропозицій – визначення переможця - від 18.03.2019 №48, №49 та №47, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Обласної дитячої лікарні (далі – Замовник) від 20 лютого 2019 року №23; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиціії учасників ФОП Гоблик Тетяна Михайлівна, ФОП Макогон Надія Олександрівна, ФОП Лебович Євген Юрійович, ФОП Молдован Володимир Володимирович, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 15.03.2019 №41 (за лотом 3 - курятина), від 18.03.2019 №45 (за лотом 1 - яловичина) та №46 (за лотом 2 - свинина) щодо відхилення тендерних пропозицій ФОП Гоблик Тетяна Михайлівна та ФОП Молдован Володимир Володимирович, протоколи розгляду тендерних пропозицій – визначення переможця - від 18.03.2019 №48 (за лотом 1 - яловичина), №49 (за лотом 2 - свинина) та №47 (за лотом 3 - курятина), повідомлення про намір укласти договір, договора від 05.04.2019 № 62, 63 та 64.
За результатами проведеного аналізу питання щодо оприлюднення тендерної документації встановлено, що згідно наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації, Замовником 20 лютого 2019 року була оприлюднена тендерна документація з додатками на закупівлю м’яса, яка затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 20 лютого 2019 року № 23. Щодо питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що тендерна документація, яка затверджена протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 20 лютого 2019 року № 23, складена з порушеннями частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, при цьому згідно з абзацом 1 частини 3 статті 17 Закону - інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається учасниками в довільній формі.
Разом з тим, у відповідності до вимог абзацу 3 частини 3 статті 17 Закону, Замовник не вимагає документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 статті 17 Закону.
Однак, Замовником у додатку 2 тендерної документації «Документи, які повинен подати учасник для підтвердження відсутності підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до статті 17 Закону», встановлена вимога для учасників щодо надання інформації, визначеної пунктами 1 і 7 частини 1 статті 17 Закону.
Водночас, в тендерній документації встановлена вимога про надання документального підтвердження інформації відповідно до частини 2 статті 17 Закону, тоді як зазначена інформація подається учасниками виключно в довільній формі.
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація складена Замовником з порушенням абзаців 1, 3 частини 3 статті 17 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Також, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, в тендерній документації вимагається дотримання Учасниками норм законодавства України, зокрема: Указу Президента України від 16 вересня 2015 №549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і охорони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність.
Період усунення порушень:
17.05.2019 16:44 - 05.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2019 16:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником розірвано договори по лотах №1 та №2 на постачання яловичини та свинини. Помилки, виявлені Держаудитслужбою, жодним чином не вплинули на визначення переможця торів по лоту №3. У зв’язку з цим та з метою забезпечення безперебійного та повноцінного харчування хворих дітей, які лікуються в ОДЛ, дострокове розірвання договору по лоту №3 на закупівлю курятини є недоцільним.
Дата публікації звіту:
04.06.2019 14:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договорів на загальну суму 257415,45 гривень.
Дата публікації:
05.06.2019 13:55
Запити/Пояснення
Номер:
a0f933ca567e4559b6b6db860112ab8c
Назва:
Відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
24.05.2019 15:54
Опис:
Для виконання висновку держаудитслужби ведуться перемовини щодо усунення виявлених порушень. Узгоджуються питання з постачальниками щодо розірвання договорів.