• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове жирність 72-82,5%)

Завершена

465 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 325.00 UAH
Номер: 147c5582bea14017be13fb1b25f6ce07
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.07.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.08.2019 12:20 - 23.08.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 31.07.2019 № 147 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2019-02-22-002036-b 22.02.2019 Комунальне підприємство «Криворізький протитуберкульозний диспансер» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору про закупівлю - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове жирність 72-82,5%) затверджену рішеням тендерного комітету від 22 лютого 2019 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ФОП "Попович Ліна Миколаївна", протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідань тендерного комітету від 11.03.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір від 05.04.2019 №29/19-х ПоповичМасло, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель, звернення громадської організації «Платформа «Громадський Контроль. Відповідно до пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання забов’язань сторонами в повному обсязі. За результатами моніторингу установлено, що укладанням додаткової угоди істотні умови договору від 05.04.2019 №29/19-х ПоповичМасло не змінені. Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа «Громадський Контроль» від 26.06.2019 № 771d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі не підтвердилась.
Період усунення порушень: 16.08.2019 16:00 - 22.08.2019 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2019 16:00

Запити/Пояснення