-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове жирність 72-82,5%)
Завершена
465 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 325.00 UAH
Номер:
147c5582bea14017be13fb1b25f6ce07
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-08-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.07.2019 00:00
Період моніторингу:
01.08.2019 12:20 - 23.08.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
31.07.2019 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2019-02-22-002036-b 22.02.2019 Комунальне підприємство «Криворізький протитуберкульозний диспансер» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору про закупівлю - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове жирність 72-82,5%) затверджену рішеням тендерного комітету від 22 лютого 2019 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ФОП "Попович Ліна Миколаївна", протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідань тендерного комітету від 11.03.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір від 05.04.2019 №29/19-х ПоповичМасло, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель, звернення громадської організації «Платформа «Громадський Контроль.
Відповідно до пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання забов’язань сторонами в повному обсязі.
За результатами моніторингу установлено, що укладанням додаткової угоди істотні умови договору від 05.04.2019 №29/19-х ПоповичМасло не змінені.
Інформація, викладена у зверненні громадської організації «Платформа «Громадський Контроль» від 26.06.2019 № 771d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі не підтвердилась.
Період усунення порушень:
16.08.2019 16:00 - 22.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
16.08.2019 16:00
Запити/Пояснення
Номер:
1db1ea2b60d84e4a996602dfe7dfab8f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.08.2019 14:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-22-002036-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro встановлено, що зміни до договору від 05.04.2019 №29/19х опубліковані 10.04.2019, що є порушенням частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Додаткової угоди?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
4eb733bf10ca462189ec08163c98e9dd
Назва:
проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-22-002036-b )
Дата опублікування:
02.08.2019 10:22
Опис:
05.04.2019 в системі закупівель Prozorro було оприлюднено договір від 05.04.2019 №29/19х укладений з ФОП Попович Ліна Миколаївна на постачання масла варшкового. При внесені інформації про договір в систему номер договору було внесен з помилкою, а саме замість "№ 29/19-х" було набрано "№ 29/19-х ПоповичМасло", саме в такому форматі номер договору був відображений в звіті про укладання договору. Під час реєстрації договору в ВДК ця помилка була виявлена і казначейство запропонувало для того, щоб не було різночитання назви документу між письмовим варіантом та звітом про закупівлю, виправити назву договору, дописавши слова "ПоповичМасло", та оприлюднити виправлений варіант повторно. Це й було зроблено 10.04.19. Таким чином, 10.04.19 було оприлюднено той самий документ повторно з зазначенням, що було проведено виправлення технічної помилки, а не додаткову угоду до договору. Ввважаємо, що в даному випадку не було порушення термінів, встановлених ЗУ "Про публічні закупівлі" щодо оприлюднення змін до договору в електронній системі Prozorro.
Номер:
2d114a45931d4dabb9645635681f042a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.08.2019 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-22-002036-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Згідно з пунктом 3.1.8. Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником надається завірена копія сторінок паспорту (чинного на дату подання) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт* оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу*, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.
Відповідно до пункту 3.1.10. Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» копії документів перед завантаженням в систему електронних закупівель в сканованому вигляді мають бути попередньо завірені учасником належним чином.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що у складі пропозиції Переможця наявна копія сторінок паспорту, але попередньо не завірені учасником належним чином.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП "Попович Ліна Миколаївна", через її невідповідність умовам тендерної документації?
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
0df014747611418b8f9884b2b87cd408
Назва:
Оригінал та копія паспорту
Дата опублікування:
07.08.2019 13:58
Опис:
Згідно з п 3.1.10. Розділу ІІІ "Копії документів перед завантаженням в систему електронних закупівель в сканованому вигляді мають бути попередньо завірені учасником належним чином.", Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав відсканований в кольоровому форматі оригінал паспорту, а не копію, яку необхідно завіряти. Тому підстави відхилити тендерну пропозицію учасника тендерний комітет не було. Після оприлюднення оголошення про намір укласти договір з даним учасником, ним було надано разом з іншими необхідними документами (згідно з п. 3.5.6. Розділу ІІІ), також і завірену копію всіх сторінок паспорту (додається).