-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Свинина без кістки, Філе куряче, Окорок курячий
Вимоги щодо товару визначаються в тендерній документації
Завершена
690 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 900.50 UAH
мін. крок: 1% або 6 900.50 UAH
Номер:
176c09de94f648b9b8e537f55804a47d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-04-24-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2019 00:00
Період моніторингу:
24.04.2019 12:43 - 21.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2019 № 45
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.04.2019 № 45
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2019-02-15-001547-a, 15.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами моніторингу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); розгляд та оцінка тендерних пропозицій; дотримання строків під час укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі; правомірність внесення змін договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд та оцінка тендерних пропозицій; дотримання строків під час укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі; правомірність внесення змін договору про закупівлю; оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками та змінами до нього; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-02-15-001547-a; тендерна документація, яка затверджена на засіданні тендерного комітету від 15 лютого 2019 р.; тендерна документація зі змінами, яка затверджена на засіданні тендерного комітету від 01 березня 2019.; звернення із вимогою про усунення порушень та відповідь відділу освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Семененко Віри Миколаївни; протокол засідання тендерного комітету від 13 березня 2019 р. № 14 щодо визнання фізичної особи-підприємця Семененко Віри Миколаївни переможцем торгів; договір про закупівлю від 02 квітня 2019 р. № 84, укладений між відділом освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації та фізичною особою-підприємцем Семененко Вірою Миколаївною; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткові угоди від 16 квітня 2019 р. № 1, від 18 квітня 2019 р. № 1/1, від 23 квітня 2019 р. № 2 та від 25 квітня 2019 р. № 3 до договору 02 квітня 2019 р. № 84; пояснення від 02 травня 2019 р., отримане від відділу освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація відділу освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації складена із порушеннями вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результати моніторингу встановлено, що на порушення частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю від 02 квітня 2019 р. № 84 оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 05 квітня 2019 р., тобто на третій день з дня його укладення.
Період усунення порушень:
14.05.2019 17:00 - 31.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2019 17:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. При розробці тендерної документації Замовник керувався наказом МЕРТУ № 680 від 13.04.2016 року «Про затвердження примірної тендерної документації», та ч. 2 ст. 22 Закону.
Згідно ч.2 ст. 22 Закону - тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно абз. 4 ч. 3 ст. 17 Закону - уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Станом на сьогодні МЕРТУ надало роз’яснення (лист № 3304-04/1983-06 від 17.01.2019) щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним.
Підстава закону Яку інформацію перевірити В якому реєстрі шукати Сайт держреєстру
п. 2, 3, ч. 1 ст. 17 Наявність/відсутність факту притягнення службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення Єдиний державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення http://corrupt.informjust.ua/
п. 8, ч. 1 ст. 17 Наявність/відсутність факту визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство https://kap.minjust.gov.ua/login/index/
п. 9, ч. 1 ст. 17 Наявність/відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch
Отже, відповідно до вищезазначеного, вважаємо, що тендерна документація складена із дотриманням положень Закону.
2. Згідно ч. 1 ст. 10 Закону, а також положення про тендерний комітет затвердженого у відповідності до примірного положення про тендерний комітет затвердженого Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 - відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника.
Згідно ч. 1 ст. 10 Закону договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення. Договір укладений 02.04.2019 року. В період часу, що відведений для оприлюднення договору, а саме з 02.05.2019 року – до 04.04.2019 року були відсутні відповідальні особи за оприлюднення інформації. Секретар тендерного комітету була відсутня у зв’язку із її звільненням, а голова тендерного комітету була відсутня по причину термінового відрядження на навчання.
Отже, сукупність зовнішніх обставин унеможливили оприлюднення інформації відповідальними особами у строк передбачений
Дата публікації звіту:
21.05.2019 21:55
Запити/Пояснення
Номер:
060e2e4c7c304eaab6c7c3c13657f128
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.04.2019 14:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-15-001547-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) З яких підстав тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 01.03.2019, не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
2) З яких підстав договір про закупівлю від 02 квітня 2019 № 84 оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 05 квітня 2019 р., тобто на третій день з дня його укладення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.