-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукти харчування
Закупівля продуктів харчування для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів Хмільницького району. Місце поставки відповідно до Додатку 2 договору про закупівлю. Кількість та асортимент товарів відповідно до додатку 4 тендерної документації або додатку 1 (специфікація) до договору про закупівлю продуктів харчування.
Завершена
1 148 816.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 744.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 744.08 UAH
Номер:
88525c002c314832982d86d06219cd18
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-18-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2019 00:00
Період моніторингу:
18.07.2019 15:43 - 09.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.07.2019 №38
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.07.2019 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-02-22-000562-a 22.02.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог Порядку №454.
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника встановлено порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю, встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані (додатках), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Відділу освіти Хмільницької райдержадміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників ФОП «Негода Сергій Володимирович» із остаточною ціновою пропозицією 1136793,00 грн, ТОВ «Вінпродтрейд» із остаточною ціновою пропозицією 1142500,17 грн та тендерну пропозицію переможця торгів ФОП «Москаленко Юрій Михайлович» із остаточною ціновою пропозицією 1142782,19 грн (протоколи засідання тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції учасника від 18 березня 2019 року та 19 березня 2019 року), протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця від 21 березня 2019 року, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки продуктів харчування від 04 квітня 2019 року №ВО-19-90, додаткову угоду від 10 травня 2019 року №1, пояснення від 22 липня 2019 року, отримане від замовника, через електронну систему закупівель.
За результатом проведеного моніторингу установлено, що тендерні пропозиції учасників, а саме: ФОП «Негода Сергій Володимирович», ТОВ «Вінпродтрейд» не відповідали вимогам тендерної документації та відхилені замовником з підстав наведених у протоколах відповідно від 18 березня 2019 року та від 19 березня 2019 року правомірно.
Поряд з цим встановлено, що замовником обрано код предмета закупівлі за показником другої цифри ДК 021:2015: 15000000-8 – «Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція», чим порушено вимоги абзацу 2 пункту 1 розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (далі – Порядок №454).
Крім того, установлено, що переможцем торгів ФОП «Москаленко Юрій Михайлович», не дотримано вимог абзацу 7 п.п.10 пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині не зазначення в гарантійному листі від 06 березня 2019 року №12/06-03/19 інформації щодо забезпечення якості товару та своєчасності його поставки до кожного окремого місця доставки, а саме: поставка згідно заявок та залишковий термін зберігання отримання продукту має бути не менше 90% від загального та пункту 1 додатку №3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону» тендерної документації в частині не зазначення у довідці від 06 березня 2019 року №2/06-03/19 обов’язкової інформації щодо права власності складського приміщення (власне або орендоване).
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Москаленко Юрій Михайлович» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір поставки продуктів харчування від 04 квітня 2019 року №ВО-19-90.
Окрім цього, відповідно до вимог частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладання.
Однак, договір поставки продуктів харчування від 04 квітня 2019 року №ВО-19-90 замовником не оприлюднено в повному обсязі (відсутній Додаток №3 «Технічні характеристики товару», який є невід’ємною частиною договору), чим не дотримано вимоги частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
25.07.2019 14:25 - 09.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
25.07.2019 14:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок , який наданий у межах проведення моніторингу закупівлі продуктів харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-22-000562-а) тендерний комітет Хмільницької РДА повідомляє:
1.Тендерний комітет у своїй діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі».Так відповідно до статті 4 п.1 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі Закон) оприлюднено річний план закупівлі, який затверджено рішенням тендерного комітету від 20.02.2019 UA-P-2019-02-20-004201-b. Відповідно статті 31 п. 2 Закону через електрону систему Прозоро оголошено відкриті торги, в яких зазначено найменування та місцезнаходження замовника, назва предмета закупівлі, кількість та місце поставки товарів, очікувана вартість товарів, строк поставки товарів, кінцевий строк подання мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону. Згідно статті 1 пункту 18 та пункту 32, статті 22 п.3 та статті 36 Закону тендерною документацією чітко описано необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Додатку 4) та вказано відповідний код на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», дана інформація щодо предмет закупівлі також описана у Додатку 1 до договору (специфікація). З технічних причин ( торговий майданчик Смарт тендер не надає можливості при оголошені однієї закупівлі вказувати різні коди предмету закупівлі). Також потрібно зазначити, що відповідно пункту 2 Розділу І Загальні положення Наказу МЕРТУ від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», щодо порядку визначення предмету закупівлі термін: частина предмета закупівлі (лот) тлумачився тендерним комітетом визаченням - як частина предмету закупівлі або лот. Тож відповідно до абзацу 3 пункту 1 Розділу 2: Замовник МОЖЕ визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. На виконання вимог статті 2 п. 6 Закону щодо заборони придбання товарів, робіт і послуг без проведення процедури та не допущення поділу предмета закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону, було обрано загальний предмета даної закупівлі згідно ДК 021:2015 « Єдиний закупівельний словник». Отже, відповідно до статті 1 частина18 тендерним комітетом прийнято рішення про визначення частини предмету закупівлі за загальним кодом згідно ДК 021:2015 « Єдиний закупівельний словник», що не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», а також не проведено поділу предмета закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів.
2. Документи наданні Учасниками торгів розглянуті відповідно до статті 28 та оцінювались за одним критерієм – ціна ( Розділ V частина1). Так відповідно до пункту 6 було визначено переможцем даної закупівлі ФОП Москаленко Ю.М. У завантаженій в електронну систему Прозоро документації відповідно до п.1 Додатку 3 ,ФОП Москаленко Ю.М. завантажена довідка №2/06-03/19 від 06.03.2019(папка кваліфікаційні критерії), а саме Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, необхідних для виконання вимог замовника, а наступним файлом документації завантажено Договір №16/12-1/005 від 01.12.2016, щодо Суборенди нежитлового приміщення та додаткова угода до даного договору (завірено належним чином), що є підтвердженням та обґрунтуванням даної довідки. У тендерній документації опублікованій в електронній системі Прозоро за номером UA-2019-02-22-000562-а у Розділі V Оцінка тендерної пропозиції ч.2п.10, зазначено про надання гарантійного листа складеного у ДОВІЛЬНІЙ формі, щодо якості товару та своєчасності його поставки до кожного окремого місця доставки, інформація зазначена у дужках є уточнюючою, інформаційною для Учасників і може бути не відображена у довідці, яка має довільну форму. До того ж посадові особи при отриманні товару особисто перевіряють термін придатності товару (зазначений на упаковці (тарі). Також, відповідно до пункту 5 форми «Тендерна Пропозиція» (№1/06-03/19 від 06.03.2019 року Учасник своїм підписом засвідчив свою безумовну згоду з усіма положеннями тендерної документації та погоджується на виконання усіх вимог та умов передбачених тендерною документацією.
Потрібно зазначити,що листі ФОП Москаленка №5/06-03/19 від 06.03.2019 року Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником, Учасник засвідчив відповідність товару Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та для підтвердження даної інформації при кожній поставці товару надається сертифікат відповідності на поставлений товар. А також, відповідно до абзацу другого Технічних вимог даного Додатку Учасник підтвердив, що товари будуть свіжими, термін та умови його зберігання будуть не порушені та упаковка не пошкоджена.
3. При завантаженні договору №ВО-19-90 до електронної системи Прозоро з технічних причин, а саме вимкнення електроенергії не до завантажено Додаток 3 до даного Договору, по даному випадку складено протокол тендерного комітету.(Протокол додається)
Тендерним комітетом взято до уваги зауваження надані у Висновку Держаудитслужби та в подальшому при проведенні торгів будемо більш детальніше аналізувати Тендерні пропозиції подані Учасниками. А також, і в подальшому в своїй роботі будем керуватись Законом України «Про публічні закупівлі» та Наказу МЕРТУ від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Дата публікації звіту:
29.07.2019 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
5a246f2f6f244550804a38aa37d61589
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.07.2019 11:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.07.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі продуктів харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-22-000562-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. З яких підстав Відділом освіти Хмільницької райдержадміністрації не дотримано пункт 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), яким визначено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно із нормами розділу II. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578, визначення предмета закупівлі товарів і послуг здійснюється замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
2. Яким чином учасник ФОП «Москаленко Юрій Михайлович», якого відповідно до рішення тендерного комітету (рішення замовника про визначення переможця від 21 березня 2019) обрано переможцем, виконав вимоги :
- абзацу 7 п.п.10 пункту 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання гарантійного листа, складеного у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасності його поставки до кожного окремого місця доставки (поставка згідно заявок та залишковий термін зберігання отримання продукту має бути не менше 90% від загального)?
- пункту 1 додатку №3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону» тендерної документації в частині надання в електронному вигляді довідки в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією щодо наявності власної матеріально-технічної бази та обладнання (в довідці обов’язково зазначається адреса складу учасника, його площа, власний або орендований склад)?
3. З яких причин договір про постачання від 04 квітня 2019 року №130-19-90 завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі (відсутній додаток №3 «Технічні характеристики товару» до договору, які є невід’ємною частиною)?
4. З яких підстав укладено додаткову угоду від 10 травня 2019 року №1, якою збільшено ціну на свинину та зазначити обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
72595615f6c6480da581081fa0780513
Назва:
Продукти харчування
Дата опублікування:
22.07.2019 09:24
Опис:
На запит, який здійснюється у межах проведення моніторингу закупівлі продуктів харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-22-000562-а) тендерний комітет Хмільницької РДА повідомляє:
1.Відповідно до статті 4 п.1 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі Закон) оприлюднено річний план закупівлі, який затверджено рішенням тендерного комітету від 20.02.2019 UA-P-2019-02-20-004201-b. Відповідно статті 31 п. 2 Закону через електрону систему Прозоро оголошено відкриті торги, в яких зазначено найменування та місцезнаходження замовника, назва предмета закупівлі, кількість та місце поставки товарів, очікувана вартість товарів, строк поставки товарів, кінцевий строк подання мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону. Згідно статті 1 пункту 18 та пункту 32, статті 22 п.3 та статті 36 Закону тендерною документацією чітко описано необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Додатку 4) та вказано відповідний код на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», дана інформація щодо предмет закупівлі також описана у Додатку 1 до договору (специфікація). З технічних причин ( торговий майданчик Смарт тендер не надає можливості при оголошені однієї закупівлі вказувати різні коди предмету закупівлі) та на виконання вимог статті 2 п. 6 Закону щодо заборони придбання товарів, робіт і послуг без проведення процедури та не допущення поділу предмета закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону, було обрано загальний предмета даної закупівлі згідно ДК 021:20145 « Єдиний закупівельний словник».2. У завантаженій в електронну систему Прозоро документації відповідно до п.1 Додатку 3 ,ФОП Москаленко Ю.М. завантажена довідка №2/06-03/19 від 06.03.2019(папка кваліфікаційні критерії), а саме Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, необхідних для виконання вимог замовника, а наступним файлом документації завантажено Договір №16/12-1/005 від 01.12.2016, щодо Суборенди нежитлового приміщення та додаткова угода до даного договору, що є підтвердженням та обґрунтуванням даної довідки. У тендерній документації опублікованій в електронній системі Прозоро за номером UA-2019-02-22-000562-а у Розділі V Оцінка тендерної пропозиції ч.2п.10, зазначено про надання гарантійного листа складеного у ДОВІЛЬНІЙ формі, щодо якості товару та своєчасності його поставки до кожного окремого місця доставки. Інформація зазначена у дужках є уточнюючою і може не бути відображена у довідці, яка має довільну форму. До того ж посадові особи при отриманні товару особисто перевіряють термін придатності товару зазначений на упаковці (тарі). 3. При завантаженні договору №ВО-19-90 до електронної системи Прозоро з технічних причин, а саме вимкнення електроенергії не до завантажено Додаток 3 до даного Договору, по даному випадку складено протокол тендерного комітету.4. Відповідно до статті 36 частини 4 пункту 2 - зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. На підставі даної норми та відповідно до листа –повідомлення Постачальника та Експертного висновку №В-201/1 від 17 квітня 2019 виданого Вінницькою торгово-промисловою палатою внесено зміни додатковою угодою №1 від 10.05.2019 року до Договору №ВО-19-90.